Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke, NV-06


Line_

Recommended Posts

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar
Guest cavkooik

Noen som vet hvor mange Amerikanske Akitaer som kommer og Welsh Corgi Pembroke??

American Akita: 18 stk

Welsh Corgi Pembroke: 21 stk

Noen som vil sjekke borzoi får meg?? får ikke åpnet opp.. Og når de skal gå? Og hvor mange det er?

Og fransk bulldog og saluki?

Borzoi: Lørdag ring 14 kl. 1000, 12 stk

Fransk bulldog: Lørdag ring 21 kl 0900, 29 stk

Saluki: Lørdag ring 25 kl. 1000, 32 stk

Også er det 80 cavalierer da!! :P:P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Er det ingen som kommer på søndag? :) Virker som om alleher skal se eller stille på lørdag

Siller søndag jeg også. Blir der hele dagen for å se NM i Lp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gå agility lørdag.. 14 i ag L-1 og 15 i hopp L-1.. Kanskje vi skal vurdere å ta opprykket til klasse 2 i ag.. :)

Søndagen er det utstilling. 25 japanere påmeldt og de er siste rasen i ringen.. Ser ut som det ikke kræsjer med portisen Benedicte, så da kan du vel gå med den lille pelsdåtten? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stille saluki og fransk bulldog lørdag :angry: Kommer til å sitte å være ringside-bitch under junior handlingen både lørdag og søndag :) Har egentlig ikke lyst til å dra dit søndag for en veldig god kompis av meg flytter da :) meeen lille Line klarer visst ikke reise alene :rolleyes: Blitt litt for knytta til meg du Line :D

Edit: Line, du skal stille puddel ene dagen sier jeg jo! Hør på handler-læreren din nå :P Ingen går flottere med puddel enn du sexy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gå agility lørdag.. 14 i ag L-1 og 15 i hopp L-1.. Kanskje vi skal vurdere å ta opprykket til klasse 2 i ag.. :angry:

Søndagen er det utstilling. 25 japanere påmeldt og de er siste rasen i ringen.. Ser ut som det ikke kræsjer med portisen Benedicte, så da kan du vel gå med den lille pelsdåtten? :rolleyes:

Da ser jeg deg vel. :) Vi skal også gå Ag Lørdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stille saluki og fransk bulldog lørdag :angry: Kommer til å sitte å være ringside-bitch under junior handlingen både lørdag og søndag :) Har egentlig ikke lyst til å dra dit søndag for en veldig god kompis av meg flytter da :) meeen lille Line klarer visst ikke reise alene :rolleyes: Blitt litt for knytta til meg du Line :D

Edit: Line, du skal stille puddel ene dagen sier jeg jo! Hør på handler-læreren din nå :P Ingen går flottere med puddel enn du sexy :P

Line har jo egentlig meg der som kan passe (og kjefte) på hu da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser handler bitchene har vært på færde her :P

Kristine har lagt meg for hat og Guro er en streng lærer, huff, hvordan skal det gå!

EDIT: Hvor mange PM puddler? (dverg og stor)

Dverg 8, stor 19...

hirr hirr, nei er evigglad i deg line :lol:

Men nå må du skjerpe deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...