Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke, NV-06


Line_

Recommended Posts

Naj.. :P Meldte meg på i går.

Ja, vi går masse ytrer i skogen osv, men hu har strukket seg så mye så fort i høyden at musklene henger litt etter.. :P Men takk for tips. Agility skal vi begynne med etter someren!

Aha! Da skjøner jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Vi meldte på prince i går, så jeg tar med han og stiller

edit: Benedicte var pålogget på Line sin :)

Jeej... :) Princ'ern! Hehe. Da skal vi jammen få til et sånt avels-bilde av han og Zira sammen, sant Benedicte.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt kjipt med å han hund som må børstes så veldig, er at man får jo ikke sett noe av de andre som stiller. Mulig vi kommer til å henge litt ved OES-boden.

Virker som om mange sonen folk og dyr har tenkt seg dit, så kanskje vi treffer på noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange! Det er 33 påmeldte Pommer,noe som må være rekord!Aldri sett så mange påmeldte Pommer på utstilling i Norge,bortsett fra på rasespesialen da...

Jeg har aldri vært på en utstilling med så mange papillon, det var jo mange i Drammen å der var det 45, blir konkuranse på Bjerke ja...

Mange bernere?

57 berner sennen :wub:

PM er lagdt ut på www.nkk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal dere helt hit altså? Så gøy! kanskje jeg bare må se på dere også da :P Hvilken dag går terrierne da?

Jepp, rasespesial samme helga :P Terrieren er på lørdag.

Nei nå må dere holde munn her, det er 91 flatcoats (Faktisk flere i Bø :) )

Mange for meg som har stilt alene hver gang utenom en, det var NKK Kristiansand og der var det 5 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...