Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treff sandnes/stavanger/jæren


Aya

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

enda ett par stopp før... rett etter den nye rund kjøringen...

(mellom de to nye :D)

du får skjæveland sementstøperi på høyrehånden... da trekker du i snoren :D

eller bare si fra til busssjåføren at han skal stoppe der :(

*Dobbeltpost. Mod Vala :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kl.slett skal dere gå?

Grille også?

Kanskje dere har vært der før, men jeg lå på ogna camping i helga. Der var det ei kjempe fin strand som vi gikk tur på. Den var laaaang, med lite folk på :D Det er jo utenfor stavanger men... :)

Det er Brusand stranda det, flot ikke sant? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel det beste å ta det litt om ettermiddagen, siden det sikkert er både jobb og skole den dagen?

i 16-17 tiden kanskje?

Jeg har fri hele dagen så jeg kan tidligere også...

Grilling, vi får vel se an været en smule? regner det på tvers er det kanskje ikke såå koselig å grille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 tiden passer for meg iallefall :D Hva er værmeldingen for fredag, d hadde jo vært gøy å grille hvis det er meldt opphold. :)

Veeeldig OT, men går du PÅ Øksnevad? HVilken klasse/linje da? Sambo går nemlig der..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke si det slik at vi går fra parkeringsplassen i Vagleskogen kl 17.30 da? så får de med bussen kommet seg frem, og de som kjører kommer seg frem!

Dere som tar buss skal få nærmere forklaring på hvordan dere kommer dere fra busstoppet og inn i skogen:

Når dere kommer av bussen går dere over veienog inn den veien dere dere får skjæveland sementstøperi på venstre hånd. Dere følger denne veien ned til et bittelite kryss der det ligger et misjonshus, her følger dere "hovedveien" til høyre. Går nedoverbakken får et rødt hus på venstre hånd (forøvrig er det mamma sitt hus :)) følger denne veien hele bakken ned og fortsetter rett frem i det lille krysset. Dere kommer nå til en kryssing over jernbanen. Gå over (vent på grønt lys :D) og opp lille grusveien, så er dere fremme!

Trenger noen nummeret mitt så er det 90177097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med jeg og lille Helly, hun har jo så godt av å møte nye "folk". På ruten i Sandnes kl.1700-og tar nr 19 bussen som går til klepp. Greit...håper jeg fikk med meg alt, grilling, får se an været hvordan matpakken vil se ut :) Det blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, har tatt buss og tog over hele Norge med både valp og voksen, og på lokalbussene har jeg aldri hørt noe som helst. Jeg har måtte betalte barnebillett noen ganger, men ikke i Rogaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...