Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi er ikke akkurat feit, men ikke helt tynn, akkurat.


ida

Recommended Posts

Jeg sitter nå her og lurer litt. Fibi er veldig treningsglad, eller kanskje jeg skulle si godbitglad ;) . I dag introduserte jeg klikker, etter å ha lest ei blekke jeg fikk med da jeg kjøpte klikkern. Litt snaut grunnlag, kanskje, men vi må nå begynne et sted. Dette medfører enda mer godbiter enn før (selvom jeg deler opp i bittesmått), iallfall i en periode! Alt jeg lurer på med klikkern får bli en annen tråd...

Det har seg sånn at jeg er veldig glad i å gå i skauen. Kan gjerne tusle opp og ned i østmarkåsene hele dagen. Siden jeg har en hund som er lett å stresse og dermed trenger mye ro og litt rolige dager innimellom dager med mye trening, etc, har jeg holdt igjen litt med langturer også. Men nå må jeg si at det frister å øke langturene fra ca to til ca fire i uka. Været er herlig og jeg har fridager innimellom og det er noen ribbein i siden på englevofsen jeg gjerne skulle kjent litt mer til!

Er det noen som har argumenter mot eller for å gå litt fler og lengre turer enn vanlig en periode, så tar jeg imot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare gå turer for å slanke hun, det gjør jeg også, men jeg får litt hjelp av light fôr også itillegg da. :P

Som du sier så er det veldig godt for hunder som stresser lett å gå i skogen kun sammen mor.

Jeg gjorde det da jeg fikk Chicka, og ble fort kvitt stressingen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...