Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Ja, det var en god ide!!! Vi kan finne et tidspunkt eller flere på en eller flere dager (som passer for flest mulig). PÅ de tidene og dagene vill da mange være inne på forumet samtidig (fårhåpentligvis) og de som da er inne på forumet og kan da "chatte"... :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja chat hadde vært fint.

På et hesteforum jeg er på har vi en chat hvor vi bare logger oss inn også Chatter vi når vi vil, ikke noe fast tidspungt, fungerer veldig bra!

Man kan jo selvfølgelih komme utenom de faste tidspunktene, men hvis man har noen "faste" som mange kan komme på, så vil det kanskje bli flere inne på chaten da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de aller fleste har MSN.. hvorfor legger vi ikke bare til hverandre, er jo ikke noe problem å ha felleschat der..:)

Ellers skal det vel ikke være alt for vanskelig å "lage" en chat for oss heller (Er jo mange sider/adresser der man kan lage chatter) Vi hadde chat en periode på Norsk Kaninforum, men var vel får få folk som var innom, så den ble fjernet.

Men er folk gira på IRC, for all del :D Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei, ikke IRC :D Bedre med en her inne i så fall. Er ikke noe problem å lage en enkel chat her vel? Det kan jeg til og med ha på hjemesiden min. men egentlig tror jeg ikke det er så mye vits. Det største antallet mennesker som har vært inne på forumet her samtidig er jo 12 stykker, og det er lenge siden... Men jeg vet ikke jeg altså! :) Hadde jo vært greit å ha en her inne, helst i et eget vindu. Noe ala hestemarked.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kommer ikke til og bli med det første - siden det krever en del omstruktrering av siden for og få det som jeg vil.

Men når det er ferdig vil det bli noen andre ekstra funksjoner en chat også - hva det blir må dere bare vente og se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...