Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening i Porsgrunn/Skien?


Recommended Posts

Er det noen som kunne tenkt seg å trene litt ringtrening?

Det er jo ingen som holder sånt her i Porsgrunn/Skien.

Vi trenger litt trening, å det er det kanskje noen andre som åsså gjør :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det burde vi hatt, flere som trenger det, hadde vært fint og fått det til noen ganger før Drammen, og vi trenger ikke være mer enn kanskje 4 stk?

Astrid kanskje? Du kunne kanskje lånt en papilon i mens? :rolleyes:

Noen flere som kunne tenkt seg å være med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at noen vil ;)

Meg og Miko, Mamma og Bailar, å en annen vi kjenner med en japansk spisshund valp, det er jo 3.

Så om Tuppetroll vil og Flatjenta er vi 5 stk.

Kan godt hende at jeg kan få med "LilleBlomst" som er her inne, hu har 2 papillon jenter ;)

Jippi ;);)

Noen som har forslag om tid og sted?

Der jeg pleier å trene med Miko er det veldig fint, en fotballbane like ved oss, kom med forslag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig relativt det samme for meg.. hva med til helgen? på formiddagen kanskje? Hvilken fotballbane er det du bor ved?

Ja, trenger trening før NKK Drammen ;)

Jeg bor på Heistad, Skavrakåsen, fotballbanen ligger like ved, i bolig område, pleier ikke å være noen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg avtalt med "LilleBlomst" å møtes på fotballbanen her ved meg på Heistad lørdag kl 10.30.

Om noen andre har lyst til å bli med er det bare å komme.

Hvis dere ikke finner frem kan dere finne mobil nr mitt på førstesia på hjemmesia mi under: "kontakt" :)

www.mister-miko.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiforklaring:

Kjør til Heistad Gartneri, så kjører dere opp forbi skolen og gartneriet, du får skolen på høyre side og gartneriet på venstre.

Så opp bakken, (som er lang), så 2 veg til venstre, ved et rødt lite strømhus aktig sak :)

Rett etter dere har tatt av så deler veien seg på nytt, da kjører dere bare rett fram til dere kommer til et veikryss, fortsett rett fram, å da etter noen meter er "banen" på venstre side.

Håper dere skjønte noe :P

Hvis ikke så finner dere mobil nr mitt på sia mi.

Å en ting til, Miko kommer helt sikkert til på bjeffe og oppføre seg litt tullete til og begynne med, men det går som regel over... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiforklaring:

Kjør til Heistad Gartneri, så kjører dere opp forbi skolen og gartneriet, du får skolen på høyre side og gartneriet på venstre.

Så opp bakken, (som er lang), så 2 veg til venstre, ved et rødt lite strømhus aktig sak :o

Rett etter dere har tatt av så deler veien seg på nytt, da kjører dere bare rett fram til dere kommer til et veikryss, fortsett rett fram, å da etter noen meter er "banen" på venstre side.

Håper dere skjønte noe ;)

Hvis ikke så finner dere mobil nr mitt på sia mi.

Å en ting til, Miko kommer helt sikkert til på bjeffe og oppføre seg litt tullete til og begynne med, men det går som regel over... :D

Heistad gartneri? Det vet ikke jeg hvor er hen, ass...Er det der ved plantasjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hehe, nei det er rett ved texaco på Heistad...

Så ikke posten før nå, men vi kan jo prøve og få det til i ferien en gang hvis alle er hjemme, ikke verre enn og utveksle tlf.nr eller noe slikt?

Er på Tr.heim hele helgen så lite tilgjengelig da i hvertfall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...