Gå til innhold
Hundesonen.no

Juleaften/hund?


Heidi

Recommended Posts

vi skal til foreldrene mine men er ikke sikker på hva jeg skal gjøre med hundene, det blir liksom litt trangt hvis jeg skal ta alle hundene med inn der for de har ikke noe større plass enn hva vi har så jeg er litt usikker på hva jeg gjør.

tar vell hundene med så får de heller ligge i bilen (valpen blir jo levert før julaften så det er ikke så farlig med den), de voksne har jo så passe med pels at de tåler å ligge ute og om de ligger i bilen så gjør jo ikke det noe.

Har mine misstanker om at det ikke blir noe kaldere til jul enn hva vi har det noså det skal jo gå greit. så får vi heller lufte dem noen ganger i løpet av kvelden (heller ta dem med på en lang tur tidligere på dagen).

Det er egentlig ikke så farlig om de ligger i bilen vi kan la to vinduer stå på gløtt uten at biden blir våt inni og vi har noe som kalles webasto (det er noe vi kan sette på timer slik at den slår seg på til anngitte klokkeslett slik at bilen blir varm inni. og den pleier vi å bruke hvis hundene er igjen i bilen når vi er på besøk hos folk hvor vi ikke tar hundene med inn, men den brukse bare om vinteren da. :):wink: har liksom ikke så lyst å la hundene være hjemme for vi skal et stykke vekk i fra askøy (vi skal til byn) så da er det greieste å ha med hundene i bilen sånn at vi kan lufte dem. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal feire julen hos den ene broren min, sammen med mor og far og den andre broren min. Vi blir 7 voksne, 3 barn og en hund :) Aro blir selfølgelig med. For det første kan vi ikke være en uke i syden å så komme hjem et par time å gå ifra han igjenn, og for det 2. er alle i familien glad i hunder :wink:

I fjord var vi hos Stian sin familie, hadde med Aro da også. Når vi skulle spise skulle Aro ligge i buret sitt med det STORT kjøttbein. Men han ble så fornærmet at han rørte ikke kjøttbeinet før han kom ut av buret igjenn :mrgreen:

Han fikk mangen pakker og dem åpnet han selv... Var like ivrig som de andre barna nå det gjalt pakkene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...