Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi elsker å slikke på føttene våre.


ida

Recommended Posts

Hvis vi er barbeinte, så kan Fibi ligge og slikke og slikke, så det blir helt manisk. I dag hadde jeg et gnagsår som hadde blødd litt og da var det ekstra stas å slikke på helen min. Et par ganger har hun prøvd segmed et par jukkebevegelser, hvis hun har slikket lenge. Men det var nok i løpetiden, så hun var rimelig seksuellt frustrert :( . Men, ærlig talt er det litt ekkelt. Hm, kanskje jeg kunne bruke det som forsterker. Det hadde tatt seg ut på tur langs veien :( Av med sokken og fram med tåa. Ha Ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukta som er mellom en voksen persons tær er visstnok omtrent den samme som løpetidtisper har. Utrolig kvalmt å tenke på, da men.

Stakkars Fibi, litt seksuellt forvirret. :angry:

hehe.. derfor alle hannhunder liker tærna t pappa da... de oser jo tåfis.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns rex sleiker på alt jeg, ligger i senga og sleiker på puter, dyner, armer, og tær. Hva kan dette komme av da? eller er det fordi han koser seg?

Har merka at han sleiker på armen f.eks når jeg klør han bak øret. Akkurat som om han skal vise at han kan gjøre meg godt?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med slikke på føttene minne meg så godt, min eldst søster hadde ei shæfer tispe, døde ifjor pga alder. Heter Mira. Utrolig flott men litt merkelig.. Mira slikker som vanlig ikke på oss men Mira slikke KUN på min far sin føttene. INGEN andre føttene. Merkelig ;) Men hver gang Mira slikket føttene til far min, fikk hun pusteproblem etter lang slikket.. Mulig smaket dårlig av føttene?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...