Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi har svømt!


ida

Recommended Posts

Vi trasket opp helt alene, vi da! Var der oppe i to timer og Fibi svømte til slutt ut og hentet ballen (ball er bare så potent!) flere ganger! Vi mista en som jeg kastet for langt, men hun svømte litt og helt frivillig! til å begynne med ble det mye sutring oh tripping i vannkanten, men da hun først hadde vann under buken, var ikke veien lang til å tørre å slippe fotfestet! Veldig morsomt. banana . Avsluttet med en "vanlig" treningsøkt på sletta og hun var kjempegira. Ikke dumt bite-i-armen gira, bare veldig treningsfokusert. Hun ga blaffen i en staffetispe som kom like forbi oss og lå i dekken sin! Hurra! Så gikk vi hjem og Fibi kastet noen lange blikk mot vannet, så jeg tror jeg avsluttet mens moroa var på topp!

Neste gang kommer det kanskje fler. Jeg er ikke så veldig flink til å planlegge og det er jo fint i en innkjøringsfase å få trene helt i fred! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! :icon_redface: Bare vær forsiktig med å stresse henne opp med mye lek i vannet hvis hun er av den lettstressede typen..Jeg gjorde det med tollergutten min og han måtte holdes unna vann til slutt <_< Han bare hylte det berømte tollerhylet hvis han så vannkanten og han ga seg aldri. Han var forøvrig også skeptisk til vann veldig lenge før det løsnet...rare de dyra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er. Jeg sliter med å få Ero til å bli våt på tærne, men hvis det er varmt kan han legge seg i myr-/gjørmevann, men aldri dypere enn at magen ikke blir våt når han står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! :P Bare vær forsiktig med å stresse henne opp med mye lek i vannet hvis hun er av den lettstressede typen..Jeg gjorde det med tollergutten min og han måtte holdes unna vann til slutt <_< Han bare hylte det berømte tollerhylet hvis han så vannkanten og han ga seg aldri. Han var forøvrig også skeptisk til vann veldig lenge før det løsnet...rare de dyra :icon_redface:

Ja, jeg skal prøve å ikke ta helt av, for det klarer hun fint selv! Takk for tipset. Jeg tror den satt langt inne hos meg, for det var så moro. Solo (mamman) har svært begrenset bademuligheter nå, fordi hun kobla helt ut. Nå har Ane tatt kontrollen og sjekker med litt trening på andre ting og godbiter at hun ikke er for stressa.

Hørte om en toller som gjorde det veldig bra i lydighet. En gang det var en konkurranse ved et vann, var det en unge som kastet en stein i vannet. Tollern stakk tvert fra all lydigheten sin og ned til vannet. Det er det derre plasket som trigger Solo og. Hun driter i endene, men skal hente det som plasker uti. Snåle greier.

Lurer litt på om jeg klarer å få en toller som er sånn passe interessert i vann :P !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...