Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips..


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Jeg må bare dele tipset med dere..Kan gjøre at dere ikke får så vondt som jeg fikk :P

Altså..Om dere skal ha langline så kjøp en solid en, som IKKE skjerer seg inn i huden...

JEg og veninna mi trente med langliner på en slette i dag, og hun brukte klæssnor til langline...

Jeg trenger vell ikke si at smarta klarte og miste hele snora og hunden`?

Godbye my dog liksom..

Vi gikk på en liten leiting, som straks ble avbrutt av mine smertefulle AU!!

Hunden hadde kommet bakfra og i den farta hadde han klart og viklet klessnora inn i foten min. JEg som hadde på meg TO bukser og TO sokker fikk klessnora rett inn i huden.

Idet hunden trakk og løp videre dro han fram foten min...I det braket og smellet, var hunden borte igjen.

Langlina? Den satt fortsatt fast i foten min..Godt innskjært...

Gjennom buksene og sokkene...

Veninna mi var 10 meter lenger fremme og hun hørte at bånnet røyk..

Tenkte og dele dette med dere, fordi det annbefales ikke og skade foten på den måten... :rolleyes:

Tilslutt må jeg si at veninna mi skjønte pointet med ordentlig langline.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

klessnor? Jøsses :) dumt av en norgesmester i hundekjøring vil jeg si, ikke bare er hunden rask, men sterk også!

næi, skaff ordentlig langline til henne du, om hun ikke gjør det selv nå :) lett og lage en selv også...

HeHe..Hun laget den jo selv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe..Hun laget den jo selv.. :)

med noe annet enn en klessnor vel og merke! Men er ikke den så tynn at det ikke går an å få tråkket på den? er jo kjekt med noe som ikke bare glir under foten, men som faktisk stopper når man tråkker. det er hovedgrunnen til at jeg bruker langlina liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Joda..Men hun hadde ikke kjøpt enda...Dette båndet ble han bindet i noen ganger, og ble borte for hun. Før hun tok det i bruk i dag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker lassoline og er strålende fornøyd med det! Anbefales på det sterkeste! Ikke brenner den i hendene, ikke henger den seg så lett opp i busker og kratt og den er lett og holde ren :) (Dessuten så er den knæsj-gul, så den vises godt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...