Gå til innhold
Hundesonen.no

Blandingshunden Bono


jeanette-k
 Share

Recommended Posts

Jeg hentet min nye valp den 5 mai, så jeg har nå hatt han en uke. Han er faktisk akkurat 8 uker i dag :D

Det er en blanding av Samojed, Flatcoated Retriver og Breton. Det var egentli meningen jeg skulle kjøpe en Golden til sommeren, men så kom jeg over dette kullet og siden vi ikke har så mye penger undersøkte jeg rasene og fant ut at dette var en god blanding for mine formål :P Så da valgte vi ut en valp og satte oss opp, da var det bare å vente i 2 uker så kunne vi hente han ;)

Jeg har lyst å prøve han i agility og lydighet når han blir eldre, men nå først skal vi ta et valpekurs. Skal sikkert ta det me Sunnmør hundeklubb i august, noen andre så skal??

Vet ikke helt hva mer jeg skal skrive men dere kan nå gå inn på hjemme siden min å se, der har jeg skrevet litt + at det vil bli lagt ut bilder etterhvert som han vokser ;)

Han har faktisk vokst utrolig mye siden vi fikk han, men han er fortsatt veldi liten :P

http://www.elskahunda.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mye fart er helt sikkert at han får.. Han har perioder der han reser rundt i hele huset i stor fart.. når han er ute også.. Visste ikke at valper kunne ha så mye fart og aktivitetsbehov ved så ung alder :) Hehe.. tror han blir super til Lp og Ag... Håper vertfall det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kjenner meg igjen der, sto på valpeliste på staffordshire bullterrier jeg da, som jeg skulle ha til sommeren, men så dukker blandinger opp da vettu så ble det det istede og jeg er veldig fornøyd :P Ble springer spaniel/collie blanding på meg da å jeg har ikke angret hvertfall! Var en herlig valp du har fått også, blir nok en flott hund! Lykke til med valpekurs og trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Internett har vert nede her i ca en uke og jeg har ikke fått oppdater noe som helst.

i går var det 5 uker siden vi hentet Bono og han er nå 11 uker gammel.. Han har roet seg ganske mye og er ikke så vill og bitete som han har vert tidligere og han er også komt noen skritt nærmere til å bli stueren..hehe.. Har ikke fått lagt inn noen nye bilder da jeg ikke har digitalt kamere <_<

i morgen har vi stort grillparty her hos oss så han komer sikkert til å kose seg skakk ihel... hehe.. han elsker alt av mennesker.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ser at det er ganske så lenge side jeg har skrevet på dette emne.. :D

Bono har vertfall blitt STOR!! Blir 7 mnd på mandag den 23. :P

Han har blitt so utrolig rolig, på rommet mitt gjør han ikke annet enn å sove :P Han har også funnet ut at det ofte er ganske masse interessangt oppi bossbøtten min, skal jeg ta det fra han er han plutselig under senga mi :P Den er så lav at jeg ikke kommer meg under..

Ellers så har vi kastrert han, så nå går han rundt med en krage, ser ganslke søt ut.. Vi fikk den for kort, så han får tak i stinga, det har vi løst med å ta på han en truse og festet den med sikkerhetsnåler :P Ser litt komisk ut, sort truse med et gigantisk lilla glitter hjerte :P

Vi var på kurs i august, og vi fikk masse masse skryt!! :P Vi hadde perfekt kontakt, og Bono oppførte seg supert :P Gruppen min var også ganske koselig, vi hadde det ganske gøy sammen, tullet og lo. :P

Ellers er det bare å ta seg en tur innom siden vår. Blir litt lite oppdateringer på bilder da jeg ikke har bredbånd <_< men håper på å få snart da..

http://www.elskahunda.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...