Gå til innhold
Hundesonen.no

Palisades Pack II kløv fra Ruff Wear.


Recommended Posts

Bilde026.jpg

Jepp det har jeg :icon_redface: Loke fikk sin første tur med kløven i dag, som du ser tok han det veldig bra..Jeg brukte den mye på min tidligere hund og jeg er godt fornøyd.

Dessverre ser jeg ikke bildet av en eller annen grunn...?

Men sitter den godt på hunden, og er den enkel og ta av/på?

Jeg bestilte en slik i dag, og er sååååå spent. Har fra før en kennel kløv som jeg ikke er noe fornøyd med. Klønete å få av/på og ikke synes jeg den sitter noe bra heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den i forhold til Approach Pack?

Etter det jeg har hørt så er Approach PackII nesten samme kløven bare at veskene ikke kan taes vekk og den går i mindre størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har hørt så er Approach PackII nesten samme kløven bare at veskene ikke kan taes vekk og den går i mindre størrelser.

Jeg har en Approach PackII til Mira, og den fungerer helt greit for oss. Ikke det at vi bruker den til å bære så alt for mye, siden hun er så liten.

Men når jeg har noe i lommene så går det helt fint og den ser ut til å sitte bra på henne :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fått kløven min, og den er KJEMPE fin!

Veskene er til å ta av, og selen under kan brukes som vanlig sele. I lommene inn mot kroppen til hunden er det poser med kork, til å ha vann i. Det gir også en kjølende effekt på hunden. Veskene er passe store, og det er noen fine små-lommer rundt omkring til bæsje-poser, nøkler, mobil osv. Den sitter såpass bra, og er godt polstret der den kan gnage, så "håndtaget" mitt på ryggen er brukandes til å hjelpe hunden hvis det skulle være nødvendig.

Jeg er storfornøyd, og min hund som fikk panikk av at jeg tredde på han den store kennelkløven, kløver nå som bare det. Stolt som en hane. :icon_redface:

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg har nå fått kløven min, og den er KJEMPE fin!

Veskene er til å ta av, og selen under kan brukes som vanlig sele. I lommene inn mot kroppen til hunden er det poser med kork, til å ha vann i. Det gir også en kjølende effekt på hunden. Veskene er passe store, og det er noen fine små-lommer rundt omkring til bæsje-poser, nøkler, mobil osv. Den sitter såpass bra, og er godt polstret der den kan gnage, så "håndtaget" mitt på ryggen er brukandes til å hjelpe hunden hvis det skulle være nødvendig.

Anbefales!

Oj...Hørtes ut som en super kløv :D

Må nok mase meg til enda en kløv ja..Den andre er tross alt litt ødelagt i festet <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...