Gå til innhold
Hundesonen.no

Sportmans pride!


Heidi

Recommended Posts

jeg har ikke hørt om dette foret...og jeg har hørt om de fleste vil jeg påstå..

Men har ikke Olivers et aktivitetsfor da? Går ut ifra at det er det du tenker på å prøve, siden dere vil ha mer vekt på Rocky.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en i dyrebutikken som sa hun syns jeg skulle prøve dette fòret da, hun havde hatt samme problem med sin hund, og prøvede derfor dette fòret.

Fòret er amerikansk og selges i 400 dyrebutikker i Norge og Sverige. Det er det jeg vet om dette fòret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor å bytte for, vile jeg nok ha sjekket om olivers som du går på, har et aktiv for, så slipper du å riste opp ned på tarmfloraen til hunden din.

400 dyrebutikker i norge/sverige er ingenting...det er flere tusen dyrebutikker i disse landene, så tilgjengeligheten er overhodet ikke god heller.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke prøvd å gi han halvparten av formengden han skal ha som valpefor og resten av det vanlige foret da?

jeg passet en schæfer en gang og den også skulle legge på seg litt for den var for tynn og da gav de han halvefor mengden som valpefor og resten var vanlig for og da la han på seg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor valpefor så er det bedre med et aktiv for.

Av den enkle grunn at næringsbehovet til hunden er anderledes nå enn da den var liten valp. Et aktiv for har mer mengde fett hunden trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inde på Olivers og se om de havde aktiv fòr. Det havde de. Så da bestiller vi en sekk med det. Men hvor længe skal han gå på aktiv fòr? Bare i en periode for så og gå tilbake på normalt fòr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan jeg ikke bare kun fòre med aktiv fòr? så skal jeg jo til og kjøpe en sekk med normalt fòr og en med aktiv fòr.. Syns jeg blir litt mye..

Du kan godt fore med bare aktiv foret. Bruk det til du ser at Rocky har kommet opp i den vekten du vil ha ham, og så kan du gå tilbake til det vanlige foret. Dette er noe jeg har gjort selv, og jeg har aldri blandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...