Gå til innhold
Hundesonen.no

Felles trening?


Huldra

Recommended Posts

Hei!

Er det noen som vil samles en dag for å trene? I den forbindelse må jeg vel si at Tulla har fremdeles løpetid, så hannhunder som ikke takler det, trenger ikke å stresses opp ved å komme.. :lol:

Vet ærlig talt ikke om noen fantastisk plass å trene, men den plassen hvor Ask, Tinka, Milo og Dennis var, virket jo bra? Hvor var egentlig det? :D

Skal vi prøve å få det til i løpet av uka, hvis folk er interesserte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Jeg viiil :lol:

Men jeg har en ridende hannhund som rir på både hannhunder og tisper:P(les: ser ikke forskjell)

Vi var på en skole da.. :D

Skolegård :P

Altså..Er ikke sikker på om jeg komemr da, imot at Milo er hannhund :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!! :lol:

Vi var på skolegården til Kalvskinnet skole (v/Prinsen kino), veldig fint. Inngjerdet og med benker og sånn.

Tirsdag skal jeg på hundetreff og på onsdag skal jeg på trening med retrieverklubben, men ellers er jeg ledig alle dager så vidt jeg veit (bortsett fra søndagskvelden om en uke). Hvilken dag foreslår dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at mange vil være med! Vi kan vel trene på det vi har lyst til? Jeg for min del må trene litt på enkle ting, som sitt og ligg og sånt, med andre hunder til stede. Og kanskje også litt innkalling, hvis det går an å slippe hundene der. Er så vanskelig å få det til uten at det er lagt opp til det, hvis folk skjønner..? :icon_redface:

Synes det høres ut som en bra plass å være på, på den skolen.

Er det noen som har forslag til dag? Tror kanskje Tulla er litt sårpotet (heh, har såre poter, ikke poteter, altså.. :o), men det bryr vi oss ikke så mye om.. For min del kan vi faktisk trene i dag, ellers så er jeg ledig de fleste kvelder/ettermiddager i uka, bortsett fra helgen og kveld på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hmm.......Det går an å sleppe hundene på denne skolen ja :icon_redface:

Kanskje vi kan gjøre det om igjen, en annen gang, så slepper jeg og min ridende hannhund å være til bry for en løpsk tipse?! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror du kommer til å få noe ut av treningen, så kan du jo komme, men at han ikke går løs, fx, med mindre du vil prøve en innkalling med løpetispe i nærheten, eller noe? Det er jo viktig å trene med løpetisper til stede også, men hvis du tror det bare blir tull, er det kanskje greit å ta det en annen gang? Så lenge han ikke rir konstant på Tulla, slik at vi ikke får trent, så er det helt ok for min del. Vet ikke hvor konsentrert Tulla vil være heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan vi trene flere ganger denne uka, så i stedet for å finne en dag som passer for alle, kan vi finne to dager, så kan folk velge? Er det egentlig noen som har mulighet i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo opp til deg, Christine! :o Hvis du ikke tror Milo klarer å konse, så skjønner jeg jo at du ikke vil stresse han unødig..

Men det er bare å hive seg med, altså! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hmm...Nei, jeg orker ikke-.....

Har det kanskje noe med at vi var på skog tur med Kjersti og Taika i dag, at jeg må sykle med han i kveld OG øve til tentamen i morgen? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...