Gå til innhold
Hundesonen.no

treningsklær


Recommended Posts

Hei! Jeg er på jakt etter klær som er gode å trene hund i. Jeg snakker f.eks om slike vester med store lommer til pølsebiter, kong, ball, sorte poser osv, osv... :lol:

Noen som har noen gode nettbutikker å anbefale??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes joggebukser, som man får kjøpt på G-sport er gode å trene hund i. Og en college genser/jakke med lommer (helst glidelås)- er det beste! men nå er jeg en joggebukse freak da... :)

Men det med militær bukser var ikke dumt, kanskje jeg skal slutte med joggebukse trenden min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker for det meste joggebukse når jeg trener med hund. Det er praktisk - store lommer, som jeg ikke er redd for å ha godbiter løst oppi.

Folk som bare møter meg på hundetreninger/hundetreff/utstillinger må jo tro at jeg aldri går i noe annet enn joggebukser! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker for det meste joggebukse når jeg trener med hund. Det er praktisk - store lommer, som jeg ikke er redd for å ha godbiter løst oppi.

Folk som bare møter meg på hundetreninger/hundetreff/utstillinger må jo tro at jeg aldri går i noe annet enn joggebukser! :)

Så du gjør det altså? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker for det meste joggebukse når jeg trener med hund. Det er praktisk - store lommer, som jeg ikke er redd for å ha godbiter løst oppi.

Folk som bare møter meg på hundetreninger/hundetreff/utstillinger må jo tro at jeg aldri går i noe annet enn joggebukser! :)

Samme som meg... Går i joggebukser hele tida, folk må begynne å lure på om jeg skifter bukse noen gang :) .

Har noen par joggebukser da, men de er veldig like(er bare merket på buksa) og fargen(svart/mørkblå), som er forskjellen på de... Så det er ikke så rart at folk tror det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, hehehe. Vanligvis går jeg i skjørt (egentlig mest derfor jeg bruker joggebukser når jeg trener hund - det fins ikke noe mer upraktisk enn skjørt på tur med hund (hvor skal man gjøre av godbitene og posene liksom?)).

Føler meg truffet der :) Elsker skjørt jeg! Godbiter osv. ligger da i jakkelommene :) Eller i en eller annen form for veske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er på jakt etter klær som er gode å trene hund i. Jeg snakker f.eks om slike vester med store lommer til pølsebiter, kong, ball, sorte poser osv, osv... :)

Noen som har noen gode nettbutikker å anbefale??

Frytklig iriterende, men jeg vet om en slik vest som du etterspør, men tror du jeg husker navnet på den da? Nhæ! Jeg har ikke en slik en selv, da jeg ble anbefalt å ikke kjøpe en, siden den blir veldig varm på sommerstid... En del av mine treningsvenner har kjøpt seg fiskevest til sommerbruk. Kjempesmart, men jeg liker ikke utseende på dem :)

Astrid; hvordan får du gjemt godbiter og leksaker i en sokk? :) (klarte ikke å motstå fristelsen)

mvh

Margrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i min Bergans breheimen2 bukse (turbukse med derimzax..takler en regnskyll og har nok lommer), en ullskjorte/t-skjorte (Brynje på vinteren, devold active på våren/høsten og en lett superundertøysskjorte/t-skjorte på sommeren), Bergans Isogaisa jakke (ikke så mye lommer, men ei fantastisk god jakke!), goretex joggesko og spesialsokker (ullvang, Bridgedale, Bavac e.l.).

Det er ledige klær som har plass til ting, gode å ha på seg og tåler det meste av vær/røff behandling:) På sommeren bytter jeg ofte ut buksa med en lettere turbukse (ikke vanntett). Ellers er det jo noen utstyrsleverandører som har spesialklær med mye lommer og annet fiksfakseri til hundetreningen.. feks Gappay:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...