Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva bør en kjøpe til en valp?


Recommended Posts

Ja jeg akal nå hente hunden min rundt 12 mai, og lurte på hvilke ting det er lurt en har før den kommer??

Har en godel ting fra min forge hund (heh.. veldi mye), men det er nå snart 8 år siden jeg hadde valp sist og jeg skal si at jeg ikke husker så mye.. Så om noen kan fortelle meg hva jeg bør ha, så kan jeg jo finne ut om det er noe nytt jeg må kjøpe meg.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er egentlig ikke så veldig mye du virkelig trenger til valpen i starten. Men kjøp et lett nylonhalsbånd som er lett å ta av og på, mat/drikkeskål og mat selvfølgelig. Det kan være greit å kjøpe noen leker, slik at ikke valpebitinga går utover dere og møblene, men lekene. Det kan være greit å starte med burtilvenninga fra starten av(hvis du vil bruke bur) så da er det greit å ha et bur også. Klotang og pelsstelleprodukter er lurt å kjøpe, slik at valpen blir vandt til å bli stelt fra den er liten av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nina har vel sagt det meste :D

Men hvilken hund er det du skal få da?

Selv brukte vi bare et lett lite utstillingsbånd til valpen vår de første ukene, det var en kjempe grei måte å venne han til bånd på! Men nå har vi jo en liten rase da :rolleyes:

Frysetørket vom er også supert å ha som godbiter den første tiden, de er myke og ikke for sterk mot en liten valpemage.

Lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hentet valpen ja :D Vi måtte hente den 5 mai, så jeg har hatt den i en uke nå :P

Fant ut at jeg ikke trengte å kjøpe noe utstyr.. Vi må kjøpe et nytt halsbånd, da valpe båndet til min forge hund var for stort, også skal vi kjøpe en id-brikke.. Nye matskåler kjøpte jeg også ;)

Skal skrive om den og legge ut bilder på "Din hund" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...