Gå til innhold
Hundesonen.no

Casper:)


Kine Helen

Recommended Posts

Casper er veldig nydelig..

Jeg har selv bestemt at jeg skal vente 1/2 -1 år med en ny hund. Men gleder meg å ser frem til det allerede!

Har du planer om å parre noen av guttene dine eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei.... Om alt går som det skal og tispen tar seg, så blir det nok ny valp i løpet av sommeren.... Tispen står i Sverige og blir paret i dag! Så vi venter i spenning. Veit meir om ca 5 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja ikke jeg men Småen venter valper håper jeg da, blir det noe valper så kommer de i begynnelsen av juli :D . gleder meg som en hund he he he det er så gøy med valper i hus. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede begynt å planlegge min neste valp :oops: Har sendt mail til en oppdretter av Kooiker, men jeg kommer ikke til å kjøpe noen ny hund før neste år tenker jeg....

Men det er sikkert at jeg skal ha en ny hund en vakker deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sikkert de fleste vet kommer jeg i løpet at sommeren til å få hund.

Enten blir det midt i juli eller slutten au August, ettersom hva vi velger. Gleder meg virkelig masse! :D Nå skulle alt vært i boks, bare ikke det skjer noe katastrofalt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

du får nok en aussie i fremtiden skal du se! Du kommer til å bli en kjempe flink hunde trener, siden du allerede interesserer deg såååå mye! Hvis du fortsetter å trene hund som du gjør nå kan jeg trygt si at du kommer til å klare en aussie som din første hund. Det er jeg HELT sikker på. :D Stå på, for hund er verdens beste interesse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede begynt å planlegge min neste valp  :oops:    Har sendt mail til en oppdretter av Kooiker, men jeg kommer ikke til å kjøpe noen ny hund før neste år tenker jeg....  

Men det er sikkert at jeg skal ha en ny hund en vakker deg!

Det er vel EBRA? Den er vel nermest deg, siden det er i Son? En annen er Freetain's som ligger oppi Nord :D

Astrid: Takk for stotten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel EBRA? Den er vel nermest deg, siden det er i Son? En annen er Freetain's som ligger oppi Nord :lol:

Astrid: Takk for stotten :wink:

Oppi nord du :)

Anne Grethe bor på Inderøy, det er i Midt-Norge, altså i midten av Norge, ikke i Nord.. hehe.. Anne Grethe er også valpeformidler for papillon og phalene, så henne har jeg snakket med flere ganger. (Jeg bor jo heller ikke så langt unna henne). Du kan jo ta en titt på hjemmesiden hennes hvis du vil se på kooikerne hennes! De er så fine.. http://www.freetains.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå:lol: er det påvist nå??? røntgen? ultralyd???? FORTELL!!!!!

Hehehe! Nei det er ikke påvist, skulle jo ta en blodprøve av henne men den kostet 1070 kr, så det droppet jeg... Litt for dyrt liksom...! Men hun er SÅÅÅ anderledes i adferd så jeg er ganske så sikker på at det er bebiser inni der! :)

På lørdag var det 5 uker siden siste parring så d er jo bare å vente i spenning...! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Nei det er ikke påvist, skulle jo ta en blodprøve av henne men den kostet 1070 kr, så det droppet jeg... Litt for dyrt liksom...! Men hun er SÅÅÅ anderledes i adferd så jeg er ganske så sikker på at det er bebiser inni der! :x

På lørdag var det 5 uker siden siste parring så d er jo bare å vente i spenning...! :x

har hun gått så langt så kan du rønke henne da får du et sikkert svar og du får også vite hvor mangen du kan regne med som blir født.

det koster ikke så mye som en blodprøve koster. mye billigere og du får et mye bedre svar.

jeg kjenner noen som har snausere og de skulle ha et kull på tispen sin og synes hun ble så grådig stor på slutten så de rønket hunden, på bildet kunne de se 8 valper og tispen fikk visst nokk 10 men en var dødfødt også mistet de 1 etter 1 uke tror jeg det var. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt meg på valpeliste ;) Men det er ikke ventet løpetid før om en mnd tid, så det er lenge til jeg får vite om jeg får en hund til. Jeg håper å få en. men det er endel på listen og det blir født lite valper i hvert kull. (ca 2-3 valper) Så her blir det endel venting. Ventet lenge på Aro også, men jammen er det verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt meg på valpeliste ;) Men det er ikke ventet løpetid før om en mnd tid, så det er lenge til jeg får vite om jeg får en hund til. Jeg håper å få en. men det er endel på listen og det blir født lite valper i hvert kull. (ca 2-3 valper) Så her blir det endel venting. Ventet lenge på Aro også, men jammen er det verdt det ;)

Hvilken rase da?'

da har du noe å glede deg til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hun gått så langt så kan du rønke henne da får du et sikkert svar og du får også vite hvor mangen du kan regne med som blir født.

det koster ikke så mye som en blodprøve koster. mye billigere og du får et mye bedre svar.

jeg kjenner noen som har snausere og de skulle ha et kull på tispen sin og synes hun ble så grådig stor på slutten så de rønket hunden, på bildet kunne de se 8 valper og tispen fikk visst nokk 10 men en var dødfødt også mistet de 1 etter 1 uke tror jeg det var. :wink:

Hehehe, masse-quoteing! :wink:

Syns d er rart at en blodprøve som de tester på stedet skal koste så mye og rønke skal være billigere...! Vet at vet'n jeg bruker er litt dyr, men d får da være grenser liksom...! :roll:

Det er ikke så veldig viktig for meg å vite hvor mange valper som kommer, de som kommer de kommer! :wink: Så med mindre du mener det er en god grunn for å gjøre det så tror jeg at jeg dropper det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...