Gå til innhold
Hundesonen.no

Stem på Nord-Norge


HeliX

Ønsker vi en egen kategori for Nord-Norge?  

14 stemmer

  1. 1.

    • Ja, jeg ønsker en kategori for Nord-Norge
      9
    • Jeg ønsker heller en egen for hvert fylke, Nordland, Troms og Finnmark
      5
    • Nei, jeg synes vi klarer oss med "rundt om i Norge"
      0


Recommended Posts

Heisann godtfolk!

Det ble prøvd en poll for hundetreff Bodø - men det var (til nå ihvertfall) ikke nok mange som ønsket det til å få det opp å gå. Jeg mener at vi kanskje blir for få brukere i hver kategori om hver by i Nord-Norge skal ha egen forumside - det blir lite aktivitet ihver - men samtidig mener jeg det er for galt at det ikke er noe for landsdelen i det hele tatt. Derfor prøver jeg meg - hva ønsker folket? Stem ivei. Skriv også inn et innlegg om hva akkurat du ønsker - Espen krever visst det hvis vi skal få pollen godkjent. Om du stemmer på alternativ 2, inndeling etter fylke, skriv hvilket fylke du tilhører/ønsker kategori for.

Mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi skal vel pinadø ha en kategori for NordNorge!! jeg stemmer for. :P

Men, er det sånn at det må være 10 stemmer på felles kategorien for Nordnorge, for at det skal bli noe av? Eller teller det andre alternativet også?

Jeg regner med at hvis flertallet ønsker nord-norge, men at noen ønsker alternativ 2 med fylkesinndeling (Men at det ikke er mange nok til å få fylkesinndeling), så regner jeg med deres stemme regnes med. Men det må nesten Espen svare for.

En ide kan jo være å presisere i innlegget i tråden hvis man ønsker fylkesinndeling at eget forum for nord-norge er andrevalg?

Det viktigste er at alle som stemmer også skriver ett kort innlegg - slik at de blir tellet med. Nå feks har vi totalt 10 stemmer, men bare 8 som har skrevet innlegg - og som blir regnet med etter "reglene" Espen har satt - så alle dere som stemmer, skriv noen få ord også er dere snille :P

Mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes nå ikke det skal være nødvendig å styre så for å få representert denne halvdelen av norge, når den andre delen er representert med 4byer & går inn under rundtom i norge også......

Neida, det kan jeg si meg enig i, men det er vel det eller å ikke bli representert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stente for Nord-Norge jeg også.. Kjekt å ha dte på en plass, da jeg sikkert vil prøve å ha litt kontakt med folk derfra.. Er jo hjemme der iblandt, å kjekt å ha noen i området med samme interresse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det egen kategori for Nord-Norge. Hvis det evt. blir flertall for en by i Nord Norge senere og mange nok ønsker dette (10 stk) så får de selvsagt sin egen kategori.

Scorpionen du må huske at det bor mange flere i Oslo enn det gjør i Nord Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det egen kategori for Nord-Norge. Hvis det evt. blir flertall for en by i Nord Norge senere og mange nok ønsker dette (10 stk) så får de selvsagt sin egen kategori.

Scorpionen du må huske at det bor mange flere i Oslo enn det gjør i Nord Norge :)

`

Nja...ikke så veldig mange flere som bor i Oslo enn i hele Nord-Norge da...

Dessuten er det jo stort sett bare nordlenninger som bor i Oslo, så det teller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

`

Nja...ikke så veldig mange flere som bor i Oslo enn i hele Nord-Norge da...

Dessuten er det jo stort sett bare nordlenninger som bor i Oslo, så det teller ikke :)

Jo rundt oslo område så bor det vel over 1 million. I selve Oslo bor det vel ca 550 000 ca.

Men det siste er jo helt sant da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje heller funnet ut antallet hunder fordelt over norge... "behundningstetthet i norge"..... :)

Om det bor 1mill personer i oslo betyr ingenting...

Hvor mange hunder i hver landsdel er det relevante her...

Sikkert ingen statistikk over det men tipper det kan være flere nordover en midt i suppa..

(& det geografiske..)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo rundt oslo område så bor det vel over 1 million. I selve Oslo bor det vel ca 550 000 ca.

Men det siste er jo helt sant da! :)

Hehem - men så sa jeg "i oslo", ikke området rundt. Glem heller ikke at det bor sikkert ca 700.000 i nordnorge som ikke er medregnet noen plass - de er anonyme for å slippe å betale skatt! :)

Men seriøst: Skorpioen har et poeng - hundetettheten betyr jo egentlig mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...