Gå til innhold
Hundesonen.no

Sporsele m/strikk


Guest Jonna

Recommended Posts

Er på jakt etter eb spesiell sporsele. Det er en som er stillbar y-front på, og en kraftig strikk rundt buken og feste er under buken.

Vet noen om en nettbutikk som selger denne?

Dem har dem ikke inne på den lokale sjappen lengre (kommer ikke igjen før senere.. <_< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den"ettellerannet" Larsen selen du tenker på? Med feste for lina under buken og "alt" er fleksibelt på en måte? I såfall har jeg en jeg ikke bruker lengre, den passer ikke til Lokeliten`s sporemåte. Den har blitt brukt på en toller og de er jo svært så justerbare. Jeg måtte bestille fra den lokale dyrebutikken her, tror ikke du finner den på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den"ettellerannet" Larsen selen du tenker på? Med feste for lina under buken og "alt" er fleksibelt på en måte? I såfall har jeg en jeg ikke bruker lengre, den passer ikke til Lokeliten`s sporemåte. Den har blitt brukt på en toller og de er jo svært så justerbare. Jeg måtte bestille fra den lokale dyrebutikken her, tror ikke du finner den på nettet.

Stemmer det ja ;) Er "Larsen" som lager dem.

Vi kan ta det på PM/MSN Senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Lill med Perfect image er fremdeles aktiv med collie oppdrett både med lang og korthår. Enklest er nok å ta kontakt på Facebook med henne privat, tror ikke hun har tilgang på Messenger på kennel siden sin dessverre. Hun venter et korthårskull i disse dager (uke 17) og jeg vet hun har noen spennende planer fremover også. Verdt å ta kontakt, eventuelt mase litt om du allerede har sendt henne en melding! Ikke sikkert du får svar sånn helt med en gang da den dama har mange baller i luften, kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for arbeidet hun gjør. 😂    Tine (kennel laabanden) som er tagget over her har i hvert fall 1 om ikke 2 korthårs hannhunder ledig akkurat nå, og er vel ikke utelukket at det blir en kort/langhårsparring der i fremtiden, men det kommer helt ann på hvilken hannhund det blir på kortis tispa hennes i fremtiden.  Ann Gjertrud (Kennel NoorWay) er jeg usikker på om avler fremdeles, men er ikke sånn kjempe kjempelenge siden jeg så en annonse fra henne så sant jeg husker rett. Hun var aktiv her inne før, om du søker på Noor, Ninja eller Miyagi (usikker på hvordan det skrives) så finner du henne nok. Men er ellers vanskelig å finne på nett om dagen svjv.  Hadde anbefalt @Kensington Gate , men tror ikke hun avler pr.d.d.    Du kan søke opp norsk collie markedsplass på Facebook, der deles det annonser. 😊 NCK fikk ny nettside for ikke så kjempelenge siden, men oppdateringene har gått sakte dessverre.   
    • Jeg kan ikke se å finne Kennel NoorWay noe sted - verken gjennom Google eller Facebook. Har du mulighet til å sende en lenke? Ellers noterer jeg meg resten av det du skriver, og vil legge stor vekt på gemytt! Takk for hjelpen 
    • Tusen takk for gode tips! Her har jeg litt å sjekke ut 
    • Jeg soser rundt i valpefeber, feriefeber og ferieplanlegging...
    • Ja, det kommer til å bli brukt sekk til valpen. Men vi har lyst til å kanskje leie en hytte og ta små dagsturer med både valp og godt voksen hund.  Sykkelturer utgår pga det blir for tungt med 30+ kg i sykkelvogn.  Alt kommer til å gå på valpens premisser.  Men vi vil gjerne ha turterreng som er ganske flatt, pga eldre hund med hofteplager, og pga tung sekk i krevende, kupert terreng er skummelt.  Setter gjerne tips på turrterreng, eller lettgåtte turer: hele sørlandet, Telemark og Asker område På forhånd tusen takk
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...