Gå til innhold
Hundesonen.no

Grilltur og treningstur!


Recommended Posts

Idag dro vi ut på tur igjen som vanlig. Siden det har vært så knall vær her, må man bare utnytte dagene best mulig og være ute. Idag kjørte vi et stykke iut fra byen og opp i skogen til et sandtak. Vi tenkte at vi kunne trene litt muskler der. Jeg gikk opp 1 gang og ble helt peist, så jeg tenkte jeg skulle overlate løpingen til hundene. Tror de andre var enige (?) :( Grillen som jeg og min kjære tok med, virket ikke.. så det så litt mørkt ut for kotelettene og burgerne vi hadde med.. Men med litt leting av stokker og ved, fikk vi (eller rettere sagt Elisabeth) istand et fint bål. Så det gikk bra alikevel!

Vi gjør istand bål og mat! :)

turheggmoen5.jpg

Seee! Yammi!

turheggmoen4.jpg

Hvem vil ha en hamburger? JEG!! JEG!!!

turheggmoen8.jpg

Etterpå ble det litt trim! Ganske så bratte bakker, så hunden fikk virkelig kjørt seg.

turheggmoen3.jpg

Førstemann opp!!

turheggmoen6.jpg

Buster måå først og flyr nedover bakken! Hera venter på kommando fra oss B)

turheggmoen7.jpg

Buster er kongen på haugen! B)

turheggmoen2.jpg

Så fant vi masse rør vi kunne leke oss med! Gøy! (Hera sier: Hjelp! jeg står fast her!)

turheggmoen.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg sa vink til buster da... Det er ikke desperat tigging som pågår...

Stiiilige bilder...

Jeg tok noen bilder også, får se om jeg gidder å legge ut litt senere i kveld... er litt slapp etter turen... :( Å bildene ble ikke noe spesielt bra... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn...

Her er bålet til stolte Elisabeth.... :D

baal_flamme.jpg

Buster løper frem og tilbake, tror han synes det er litt morro også... :D

buster_ror.jpg

Hera har oversikten i det øverste røret, og hopper ikke ned før vi startet på turen tilbake...

hera_ror.jpg

Elisa & Elisabeth på tur opp til "platået" vi hadde camp & bål.. Buster synes de er fryktelig treige.

sandklattre.jpg

Buster & hera har stupt ned etter en pinne og er på tur opp, det i hjørnet var et misslykka "proff" forsøk på å vise zoomet bilde i bildet... :) (buster har såklart pinnen... B) )

buster_hera.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veien til Heggmoen var helt grusom. Noen hadde gjort et latterlig forsøk på å gruse veien med digre, skarpe gråsteiner. Var hele veien redd for at ett dekk eller to skulle punkteres. Så det var ikke særlig bra å kjøre opp dit. Og ja også var det en god del humper.. Når vi kom til veiens ende holder de på der å graver og styrer, så det var bare gjørme der.. Men når vi kom opp til grustakene ble det bra. Men jeg kommer nok ikke til å dra opp dit før til sommeren. Og jeg håper de gjør noe med den veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder!

Hvordan var veien opp dit? Gjørmete og humpete eller ok?

mvh

HeliX

Jeg har bantes over det siden vi kjørte ned, at dette er en offentlig vel skjønner jeg ikke...! :)

Greit nok at Scorpioen har sportsfjærer som senker noen (3?) cm, men det smalt i steiner mot metall å mot nedre del av frontleppa (originalt) flere ganger... Latterig dårlig vei.... :wallbash: Skal ikke opp dit igjen med min bil allefall...

(Men er ikke så sur altså, gikk jo bra med bilen, tror jeg... ingen plastikk eller olje som renner så man skal vel være fornøyd med mestas arbeid da.? eller.? ) :D

& takk for komentarer på bildene... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bantes over det siden vi kjørte ned, at dette er en offentlig vel skjønner jeg ikke...! :mellow:

Greit nok at Scorpioen har sportsfjærer som senker noen (3?) cm, men det smalt i steiner mot metall å mot nedre del av frontleppa (originalt) flere ganger... Latterig dårlig vei.... :wallbash: Skal ikke opp dit igjen med min bil allefall...

(Men er ikke så sur altså, gikk jo bra med bilen, tror jeg... ingen plastikk eller olje som renner så man skal vel være fornøyd med mestas arbeid da.? eller.? ) :(

& takk for komentarer på bildene... :)

Pleier å være ille på denne tiden, den veien. Og jeg kan love deg at selv høye biler uten noen form for senkning slår neddi noen plasser - vi burde kanskje egentlig startet en aksjon for å få gjort noe med den veien. Ille at man må risikere bilen for å komme seg opp til de fine turområdene.

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en samboer som har skam senka bil tro han og blir forbanna når han tar nedi gitt :rolleyes: :wallbash: må bare le av det...

Sportsfjørene er egentlig erstatningsfjærer for de originale. Å senker ikke bilene noe vesentlig 3cm men da igjen litt stivere, så å ta neddi skal mye til.. Problemet er kanskje at bilen er lang å bred...

"skam-senket" bil er ikke aktuelt, finne jo ikke godt å kjøre.... :mellow: Vi bor tross alt i fattige Norge som ikke har råd til en gjennomsnittelig veistandard... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å være ille på denne tiden, den veien. Og jeg kan love deg at selv høye biler uten noen form for senkning slår neddi noen plasser - vi burde kanskje egentlig startet en aksjon for å få gjort noe med den veien. Ille at man må risikere bilen for å komme seg opp til de fine turområdene.

Ja, tviler ikke, ikke rart de som bor der har høye SUVèr, med de kampsteinene de har fylt veien med...

En skikkelig aksjon hadde vært noe... Gått til AN å fått et gedigent oppslag..... B)

Hadde det vært trøndelag hadde veien blitt enten stengt eller fixet på noen dager... Ble jo helt paff, trodde jeg hadde oversett et veiarbeid - kjøring forbudt skilt eller noe.... :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsfjørene er egentlig erstatningsfjærer for de originale. Å senker ikke bilene noe vesentlig 3cm men da igjen litt stivere, så å ta neddi skal mye til.. Problemet er kanskje at bilen er lang å bred...

"skam-senket" bil er ikke aktuelt, finne jo ikke godt å kjøre.... :mellow: Vi bor tross alt i fattige Norge som ikke har råd til en gjennomsnittelig veistandard... :rolleyes:

Ja skatt å **** skap må vi betale da, men hvor blir veiene av da da ? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tviler ikke, ikke rart de som bor der har høye SUVèr, med de kampsteinene de har fylt veien med...

En skikkelig aksjon hadde vært noe... Gått til AN å fått et gedigent oppslag..... B)

Hadde det vært trøndelag hadde veien blitt enten stengt eller fixet på noen dager... Ble jo helt paff, trodde jeg hadde oversett et veiarbeid - kjøring forbudt skilt eller noe.... :)

Hehe - det bør da kunne ordnes - det er bare å få en av "gutteklubben grei" til å kjøre opp dit, å rive sund understellet på mercedesen/porsch'a/bmw'en/audi'en/lexus'n til 1,5 mill - DA blir det nok gjort noe med veien fort som fanden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...