Gå til innhold
Hundesonen.no

Gode tepper til bur?


Recommended Posts

På KID har de fleece pledd til 25 kr stykket i alle slags farger! (de heter New York fleecepledd) De virker supert her i heimen, og kan kastes med god samvittighet når de blir opptygget eller nedspydd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Som nevnt her har div. butikker nå den siste tiden solgt ut fleece-pledd til et par 10'ere. På Rimi'n her kostet de samme 19,90 (25,- på Jysk). Ellers har også Jysk noen grå som heter Speiderpledd - disse er også veldig rimelige, og kan med god samvittighet kastes når de er blitt litt for ekle..

MEN, det jeg jo skulle fram til, er at for litt eldre hunder så synes jeg det fungerer utmerket å bruke gamle baderomsmatter i burene. Nye funker sikkert vel så bra, men de er jo ganske dyre da.

Ellers har jeg også kjøpt sånne tynne dørmatter (også med gummi under), som også er flott å ha i buret. Særlig metallbur (bunn) og i bilen så må det jo være deilig for hunden å ha noe som ikke sklir rundt, også er de ikke så veldig varme (for hunder som ikke liker å ligge varmt).

Så jeg går ofte innom Billig-kroken på Ikea, av og til finner jeg billige matter til hunden.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en liten haug filleryer på Ikea for en stund siden til en 10'er mener jeg. Grei størrelse på, de er litt å grave i eller å legge dobbelt/trippelt i buret så blir det passe mykt. Eneste ulempen er at de gjerne bruker tid på å tørke samt at det visst er fryktelig morsomt å trekke ut frynser... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha nye da vi har 2 valper og en voksen hund her... valpene har små ulykker innimellom og kan spise på teppene... så nå må det kjøpes i nye tepper:)

takker for alle råd vi får:)

Jeg bruker "terrassegress" i burene. Lette å spyle med hageslangen, slitesterke og ganske billige. Kjøpes metervis, og klippes til rett str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...