Gå til innhold
Hundesonen.no

dere med to hunder!!! noen spm!!!


Kine Helen

Recommended Posts

to hann hunder!! er det noen her som har deT? hva gjør dere når dere lar hundene være alene hjemme, jeg har tenkt til å ha valpen i binge og speedy løs, men kan jo ikke holde på slik i evig tid heller?!

lar dere dem være sammen??

og til dere som driver på utstilling og slikt???

når dere har to som går i samme klasse eller som må gå mot hverdandre i "finale" rundene?? har dere handlere da elller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde to hanner. Det vi gjorde når de var alene hjemme, og om natten var at den ene låg i bur. Hero var den voksne, og han var så rolig så han låg løs i stuen. Dessuten så var Ricco en "tygger" så vi kunne ikke la han være løs for da tygget han i stykker det han kom over...

Ja, vi hadde handler på begge to når de gikk mot hverandre i vinner ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kan bli noe dominagse..

Det var isåfall det hos oss!

Men det blir vel ikke før valpen er blirr større. Og jeg vet ikke kanskje det er greit og bare la de gjøre opp...??? :?

Sefølgelig bryte inn hvis det blir for voldsomt... .

men noe av det viktigste er at speedy forsatt får like mye oppmerksomhet.. kan kommer sikkert tilog bli litt sjalu noen ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk Diego så var Balto VELDIGT sjalu i begynnelsen.

Han knurret på Diego bare han var en halvmeter fra han.

Men etterhvert begynte de å bli venner, så tilslutt var de jo nesten bestevenner. :D

Hamlet og Balto gikk det helt fint med. Selv om det begge var hann hunder, og begge var rundt ett år. (Balto litt eldre)

Men det kan ha mye og si om begge er dominante hunder.

Hamlet er ganske underdaning og snill hund. Så vi har ikke hatt problemer

med det så langt.. Vi hadde de ofte samen når de var alene også. gikk helt fint.. :D (men de sier at det er rundt 2 år alderen du får problemer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde to hann hunder sammen Jappo og sofus.

Jappo var den elste fikk han når han var 4 år gammel.

Sofus fikk vi når han var 6 mnd. Da var Jappo var 5 fikk vi sofus.

Jappo var sjalu i starten. men det gikk seg til.. når sofus var i 1- 1 1/2 års alderen begynte han å prøve seg. Og det var da det dominante startet!

Men vi lot de aldri gjøre opp, dette var litt dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...