Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Ålesund?


Recommended Posts

ja, enig. Litt kjipt å ta det i mørket. Hver gang jeg skal leke med bikkja i mørket ender det med at jeg løper på en kvist eller no. Ikke gøy! Men jeg er altså ikke noe kjent her. Er det ikke noen som har vært på noe valpekurs som vet om noen bra steder? En gammel fotballbane/idrettsbane ved skogen hvor ingen pleier å være? Vi har gått rundt vannet ved sunnmøre museum et par ganger, og der er det kjempefint, men litt mange folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaah, har løpt på et par trær i hallvmørket jeg også jah:p Hehe!

Oppe m fagerlia, eller lenger oppe i skogen der er det en hundebane, vet ikke helt om det er SMHK som har den.. Men der har vi vært et par ganger. Litt falleferdige de aktivitets tingene som er der, men det ligger fint til dah.. Var bare et forslag liksom..:) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke der SMHK er, de er i olsvika.. men hundebana oppom fagerlia er jo kjempe fin :) Dit kan jeg veien :) Det er jo skikkelig fint å gå langs stiene der også.. Vi bruker å gjøre det når vi har utegym (går nede på nørve) Det er vel heller ikke så mange folk på den bana da.. Men da må vi gjøre når det er lyst, for den er vell ikke opplyst som stiene er, eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja der er veldig fint!

Ikke så mange folk der heller neei..

Der kunne vi jo møttes dah, eller?

Neei, stiene er ikke opplyst, så vi må ta det litt tidlig på dagen da!

Men det går fint for meg..

Vet ikke hvordan det funker for andre, meen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, litt vansklig å forklare veien opp dit...:)

Kanskje Jeanette kan forklare? Siden hun sikkert har vært der flere ganger enn meg..:P

10 er kanskje litt tidlig? Kanskje i 12-1 tiden? Passer det for noen?

Bra at flere henger seg på!..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. jeg så er så dårlig til å forklare.. :P

Kan kun veien fra fagerlia.. kan nå forklare den da.. Visst du går opp bak hallen, der er en brattvei (veldi bratt!:P ) Følg den veien helt opp, fortsett så opp gaten og på toppen er det en grus vei (der er et skilt med hund og båndtvang greier) Følg bare den videre og snart vil en se hudebanen på høyrehånd.

Jeg kan også møte folk nede på veien (busstoppen, fagerlia/høgskolen, om noen vil det da) :)

Håper dere forsto noe nå da :P

Jeg kommer når det passer for andre :P Så det er ikke så nøye for min del, så lenge det ikke blir så altfor sent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig i dag, men fikk ikke noe svar om det var noen som kom.. Så vi får ta det en annen dag, men folk må være litt mer flinke til å si ifra om de kommer eller ikke!:barfy:

Neste helg? Passer det for noen kanskje?

Søndagen lr noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i dag! Jeg rakk ikke stikke innom sonen før jeg dro i morges og tok kjangsen på at folk kom. Der kasta jeg visst bort både penger og tid. Kine kom en liten tur, var der ca 20 min. Jeg satt der i 1,5 time i håp om at det skulle dukke opp noen, men det gjorde det visst ikke. Jeg kan ikke neste helg, kan ikke før utpå ny året. Men det er spørs om jeg kommer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp!

Jeg dro ikke opp fordi det var ingen som hadde svart om de kom eller ikke..

Folk her er litt sløve med å si ifra om de kommer eller ikke..

For hvis folk hadde gitt lyd fra seg hadde ikke du sløst bort så mye penger på å dra dit til ingen nytte..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...