Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Ålesund?


Recommended Posts

opprykk til kl 2 i hopp no:)

lure på å fa lagd til ei lita treningsbane i sykkylven

Å,så bra da!Vi har enda ikke debutert i offisiell agilitykonkurranse,har kun deltatt i uoffisiell klubbkonkurranse..men vi har bare trent siden oktober da så..

Treningsbane i Sykkylven høres bra ut!men det er dyrt med hinder da..Vet du om det er noen interesse for agility der inne eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ble det noe treff på dere?

Er det noen av dere i Ålesundsområdet som har eller venter valp, forresten? Vi kjenner "bare" voksne hunder, og skulle gjerne blitt kjent med en krabat som valpen kan leke med et par ganger. (Hundeklubben starter ikke nytt kurs før knøttet vårt ikke er så knøttete lenger.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en oldis sammenlignet med dere, med mine 31 år... Men hunden min er ung og sprek, da! Bare seks uker gammel i dag, og fremdeles svensk.

Vi bor i sentrum av Ålesund. Tar dere turen inn fra "distriktene" i løpet av (for-)sommeren, send meg gjerne en PM om dere vil møtes med valpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Heihei!

Lurte på om noen kanskje ville vere med på et treff?? Har liksom aldri blitt noe av, som jeg har vert med på. Jeg og Bono vil veldi gjerne treffe andre og trene og leke litt. Er det noen som kanskje vil vere med?

Vi ka ikke før etter 1 nov. da fjerner vi stinga, men etter det er vi ledige, så å si hver dag. Noen som har lyst?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Jeg henger meg gjerne på som Jeanette sa oppafor her en plass:p hehe

Jeg kan alle dager framover, og neste Lørdag passer bra for meg..

Klokkeslettet bør kanskje ikke være for seint på dagen, for det blir veldig fort mørkt på denne årstiden.. hehe..

Men jeg vet ikke jeg..:)

Tar med meg ei venninne å hunden hennes jeg, så blir vi litt flere..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...