Gå til innhold
Hundesonen.no

Turfolk i Bergensområdet?


vipsen

Recommended Posts

Er det ingen som går på tur i Bergen eller? :)

Her på haugen har vi på oss svømmeføtter når vi beveger oss ut for tiden. Ellers... Stiller vi gjerne på tur om noen har lyst å hive seg på

(noen trenger kondis før instruktørkurset *blush*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Olav kan bære deg? Evt kan du bytte med meg som har to halvparten så føkka knær?

(føler vi herper alle tråder vi svarer i nå, men denne var jo min egen så....)

Eller, olav kan dytte på en trillebårre med meg i.. så kan de søte små løpe vedsiden av.. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber omtrent midt i skogen der, hehe, bare å gi en lyd om du er i nærheten...

Dette er sikkert ultra pinlig, men hvor i heiteste huleste er Langeskogen? Jada, jeg vet jo at jeg har hørt om det før- men ikke pokker om jeg klarer å plassere denne skogen i mitt mentale hullete hjernekart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sikkert ultra pinlig, men hvor i heiteste huleste er Langeskogen? Jada, jeg vet jo at jeg har hørt om det før- men ikke pokker om jeg klarer å plassere denne skogen i mitt mentale hullete hjernekart!

Fjøsanger? Ringer det en bjelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber omtrent midt i skogen der, hehe, bare å gi en lyd om du er i nærheten...

I midten? Er vel en bondegård der og så var det lenger borte IBM bygg eller noe. Eg er litt lat til å måtte ta buss for å gå på tur med andre hunder egentlig pluss at ikke alle som er like glade på min utagerende hund. Han trenger dog trening til å gå i bånd med andre hunder og spesielt hanner siden han etter 2-3min gir seg med utageringen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjøsanger? Ringer det en bjelle?

Jepp, det var det jeg visste-dette var pinlig! Stønn, har jo gått med Sofus der flere ganger jo :P:P:P:)

Men jeg kaller det Langegården, og dermed så ringte det ingen bjelle i går natt, hehe... Sukk, mer søvn til de trette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kaller det Langegården, og dermed så ringte det ingen bjelle i går natt, hehe... Sukk, mer søvn til de trette!

Hehe, det heter både Langegården og Langeskogen etter brødrene Lange. Alt hører innunder Fjøsanger Hovedgård. En stiftelse som tok over alt og nå er det en som driver gården og vedlikeholder skogen på oppdrag for dem, enkelt sagt.

Om du skrev siste innlegg halv ett og første kl seks i morges kan jeg godt skjønne det går litt tregt :) Ikke mange timer igjen til skjønnhetssøvnen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skrev siste innlegg halv ett og første kl seks i morges kan jeg godt skjønne det går litt tregt ;) Ikke mange timer igjen til skjønnhetssøvnen da...

Hehe, det er dessverre ikke bare våkenheten det går utover etter noen dager med et slikt kjør skal jeg si deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir gjerne med på tur, må bare vite om det blir bånd-tur eller løs-tur på forhånd sånn at eg vet hvilken hund eg skal ta med!

Merethe bruker lang tid på å¨bli kjent md nye hunder, å dersom de ikke (fortrinnsvis dameglade hanner og viltre valper) peller seg vekk på første knurr, da..... Ja bare spør Sofus!

Monica ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir gjerne med på tur, må bare vite om det blir bånd-tur eller løs-tur på forhånd sånn at eg vet hvilken hund eg skal ta med!

Merethe bruker lang tid på å¨bli kjent md nye hunder, å dersom de ikke (fortrinnsvis dameglade hanner og viltre valper) peller seg vekk på første knurr, da..... Ja bare spør Sofus!

Monica ;)

Var du på ag-treningen i går? Prøver å finne ut hvem du er nemlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...