Gå til innhold
Hundesonen.no

Skullerud treff


Guest Jonna

Når treffes på skullerud?  

13 stemmer

  1. 1.

    • Mandag-torsdag
      8
    • fredag
      2
    • lørdag
      3
    • søndag
      0


Recommended Posts

Flott! Gleder meg jeg ;) Og håper inderlig at Loke oppfører seg som et mannfolk til tider og ikke bare en overhormonell kenguhund... *krysse fingre*

Ja det er håp så lenge liket fiser har jeg hørt...! :P :P

Gleder meg til å gå tur jeg!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Nå tror dere sikkert at jeg ikke turde å møte opp i dag, siden jeg tidligere uttrykket "redsel" for at alle dere andre kjente hverandre.

Men det er ikke tilfelle. Jeg dro fra jobb kl. 17, skulle bare hjem å hente litt godbiter, ta på egnet tøy og kjøre av gårde til Skullerud. Men den gang ei. Jeg klarte å pungtere (!!!!) på veien. Ikke noe problem, jeg kan da skifte dekk må vite... Men nei da, dagens nymotens biler har jo søren meg reservehjul på boks!!! (noe jeg ikke visste :wub: ) Og de funker dårlig når det er flenge i dekket!! :wallbash:

Så jeg har faktisk holdt på med den :D bilen i 4 timer. Måtte få veihjelp, samt kjøpe nytt dekk, og få det på felgen. Men faktisk, nå har jeg bil igjen, og håper det var en fin tur, sånn at dere kommer til å gjenta det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Nå tror dere sikkert at jeg ikke turde å møte opp i dag, siden jeg tidligere uttrykket "redsel" for at alle dere andre kjente hverandre.

Men det er ikke tilfelle. Jeg dro fra jobb kl. 17, skulle bare hjem å hente litt godbiter, ta på egnet tøy og kjøre av gårde til Skullerud. Men den gang ei. Jeg klarte å pungtere (!!!!) på veien. Ikke noe problem, jeg kan da skifte dekk må vite... Men nei da, dagens nymotens biler har jo søren meg reservehjul på boks!!! (noe jeg ikke visste :D ) Og de funker dårlig når det er flenge i dekket!! :wallbash:

Så jeg har faktisk holdt på med den :D bilen i 4 timer. Måtte få veihjelp, samt kjøpe nytt dekk, og få det på felgen. Men faktisk, nå har jeg bil igjen, og håper det var en fin tur, sånn at dere kommer til å gjenta det..

Synd med bilen din, jeg tror nok det blir en gjenntagelse! (jeg er med i alle fall!)

Alle kom litt forsinket (unntagen meg) i dag. Turen gikk kjempe fint. Hundene oppførte seg strålende :D Vell vært en gjenntagelse :wub:

Desverre så ble det ikke noe bilder når været var litt for fuktig etter mitt kamera sin smak.

Takk for turen alle sammen :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig tur! :wub: Til tross for gjentatte voldtektsforsøk på Bris så var Loke ganske moderat i dag..Flinke gutten :D

Det skjedde noe rart med bilen min og...På vei hjem fra Marianne har det dunket i bilen når jeg har svingt og den skjener mot venstre... :unsure: Følte meg ikke helt trygg på mototveien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg tok noen bilder, får laste inn imorgen og se om det ble noe bra...! :wub:

Misstenker at det fins ett bilde av meg bak fra når jeg løpte etter dyret mitt <_<

Koselig tur! :D Til tross for gjentatte voldtektsforsøk på Bris så var Loke ganske moderat i dag..Flinke gutten :D

Det skjedde noe rart med bilen min og...På vei hjem fra Marianne har det dunket i bilen når jeg har svingt og den skjener mot venstre... :unsure: Følte meg ikke helt trygg på mototveien...

Jeg likte Loke jeg da. Har sansen for eksentriske dyr :D

Håper det ikke er noe alvorlig med bilen din. Bra du kom deg hjem da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Loke jeg da. Har sansen for eksentriske dyr :D

Hyggelig å høre :D Han er litt...mye...for mange.. Litt sånn outgoing liksom :D *kremt*

Håper det ikke er noe alvorlig med bilen din. Bra du kom deg hjem da!

Jeg håper den bare trenger en god natts søvn for å bli frisk..jeg har hverken tid eller råd til verksted... :o

Gleder meg til neste tur allerede jeg! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er en dårlig biluke? I min bil lyste det en lampe som ikke skal lyse idag morges, måtte stoppe og sjekke hva den betydde, og da jeg startet bilen igjen var lampa borte. Så nå håper jeg den blir borte! :D

Kjempefin tur, til tross for litt sliten rygg av trasking i råtten snø. Snakker da selvsagt om meg selv, Bris blir jo aldri sliten!

Annette: Du må først og fremst sjekke om du har noen løse hjulmuttere!! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde noe rart med bilen min og...På vei hjem fra Marianne har det dunket i bilen når jeg har svingt og den skjener mot venstre... :unsure: Følte meg ikke helt trygg på mototveien...

Kanskje den fikk sjokk når du plutselig skrudde av tenningen midt i en rundkjøring...? :D

Misstenker at det fins ett bilde av meg bak fra når jeg løpte etter dyret mitt <_<

Nei.. :D Kameraet mitt er litt treigt noen ganger så jeg fikk ikke tatt før raptussen deres var ferdig..! :D

Gleder meg til neste tur allerede jeg! :o

Jeg også!!! ;):wub::P Jentene mine var ihvertfall helt utslitte når vi kom hjem! Og det er ingenting som er så deilig som slitene jenter! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen trenger bildoktor for å bli frisk..jeg har visst drept en fjær i forstyringa..eller noe... :) Så nå skal den få ny olje og ny fjær. Og jeg skal spise havregrøt frem til 20.april...

Marianne: nei, tenk det var ikke at jeg skrudde av bilen i fart som gjorde det, men det kunne visst ha noe med hvordan man forserte hindringer i veien som feks fartsdumper og fortauskanter å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Marianne: nei, tenk det var ikke at jeg skrudde av bilen i fart som gjorde det, men det kunne visst ha noe med hvordan man forserte hindringer i veien som feks fartsdumper og fortauskanter å gjøre :)

Det er vell ikke noen slike dumper på skullerud vell?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Vil se bilder! :)

Jeg fikk ikke tatt noen pga det fuktige været (har ikke råd til nytt kamera).

Marianne tok noen, men dem har vi ikke sett noe til. Ble det ikke noe bra kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...