Gå til innhold
Hundesonen.no

Skullerud treff


Guest Jonna

Når treffes på skullerud?  

13 stemmer

  1. 1.

    • Mandag-torsdag
      8
    • fredag
      2
    • lørdag
      3
    • søndag
      0


Recommended Posts

Guest Jonna

Da prøver jeg igjen:

Skal vi starte med å se hvilken dager det passer?

Selv passer ukedagene best for meg. Helgene brukes til å gjemme seg i skogen eller dra på konkurranser. (men jeg er forsåvidt åpen for en fredag også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
Guest Jonna

Så langt har jeg ikke kommet enda... Skal vi lage en ny pool på det når folk har fått stemme på dag? Kveldene begynner jo endelig å bli lyse.

Onsdag kan jeg "any time, just name the place" :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har jeg ikke kommet enda... Skal vi lage en ny pool på det når folk har fått stemme på dag? Kveldene begynner jo endelig å bli lyse.

Onsdag kan jeg "any time, just name the place" :)

Ja hvis det blir onsdag så blir det ikke langtur for min del.. Har en 10 års gammel Schäfer på onsdager som ikke tåler de lengste turene lengre..

Hverdagskvelder, skullerud, turer i bånd og skravling høres helt supert ut!

(PS Marianne! husk at fra 1. mai er agilitytrening i OODK torsdager!)

Argh, det er noe skikkelig dritt da...! Jeg begynner jo på lydighetskurs og det er på torsdager.. Det betyr at jeg ikke får trent agility på noen mnd. ;) Men lydigheten forstetter å være på tirsdager eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, det er noe skikkelig dritt da...! Jeg begynner jo på lydighetskurs og det er på torsdager.. Det betyr at jeg ikke får trent agility på noen mnd. :) Men lydigheten forstetter å være på tirsdager eller...?

Lydighet fortsetter på tirsdager ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Da kan jo ikke jeg da.. ;) Kurset begynner 20 april.. Men kan torsdager før det da! :)

Da sitter vi igjen med den kommende torsdagen 6.april og 13.april (i påsken).

Selv så har jeg mulighet begge dagene. (men helst den 6)

Hva sier dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Må nok bli sent den 6. for meg også. har noen forelesninger tidligere på dagen...

Men skal vi vente til i kveld/i morgen med å sette dato 100%??

I tilfelle noen som vil være med ikke har muliget ene dagen??

Jeg gleder meg til å se Lita igjen :) Syns hun var søt, Blaze likte jo henne også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

når sånn ca på kvelden tenker dere og hvor lenge evt? jeg kan sikkert hente deg da Marianne..

Jeg kan komme tidligst 1700. (går på skole på Kjeller), men det er jo lyst til 19-20 tiden nå... Er det ikke? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok bli sent den 6. for meg også. har noen forelesninger tidligere på dagen...

Men skal vi vente til i kveld/i morgen med å sette dato 100%??

I tilfelle noen som vil være med ikke har muliget ene dagen??

Jeg gleder meg til å se Lita igjen :P Syns hun var søt, Blaze likte jo henne også ;)

Ja kanskje lurt å vente til imorgen..

Og da får du jo hilse på Tequila også! Kan tenkes at hun leker lemmen, hvis det blir mange hunder.. Hun er ikke så trygg da.. MEN det har hun bare godt av :P

når sånn ca på kvelden tenker dere og hvor lenge evt? jeg kan sikkert hente deg da Marianne..

Det er helt flott, snuppis!! :P

Det er lyst til 2030 nå! Jeg rekker ikke før 1830 på en vanlig hverdag jeg da.. :)

Tror nok jeg skal rekke det til da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå passer jo onsdag for meg og da, men da blir Marianne sur.. :P Skulle gjerne ha truffet deg jeg Renate, tror jeg har en "case" til deg.. :P

Jeg?? Sur??? :) Phø... <_< Blir ikke sur, jeg skal bare terrorisere deg for evig tid og legge ut masse bilder av deg! Har noen ganske så flotte, fra årsfesten, der du leker grønn ballong!!! ;) B)

Hihihi neida! Kan være med, men kan ikke gå sånn kjempe langt når jeg har Wachita.. Gamlemor er 10 år og ikke like sprek lengre vøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå passer jo onsdag for meg og da, men da blir Marianne sur.. :P Skulle gjerne ha truffet deg jeg Renate, tror jeg har en "case" til deg.. :)

Case til meg?? spennede!! fortell ;)

Redigert for å si: jeg har en massasjehund kl 16.30 på onsdag, så dere får bare gå på torsdag så blir jeg med neste gang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Case til meg?? spennede!! fortell :)

Redigert for å si: jeg har en massasjehund kl 16.30 på onsdag, så dere får bare gå på torsdag så blir jeg med neste gang. :P

Hihihi da blir nok Hilde veldig glad for at ballong bildene forblir en hemmelighet hos meg! :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...