Gå til innhold
Hundesonen.no

Bytte for?


Ricco

Recommended Posts

Vi bruker i dag Happy Dog for på begge våre hunder. Vurderer å gå over til et annet for, og lurer på om det er noen som har tips på et godt for? Må vel nevne at vi har Schäferhund, en voksen og en valp på vel 10 mnd.

Må med en gang også si at vi har tidligere brukt Purina Pro Plan og er ikke intressert i det foret. Hundene røytet alt for mye da de brukte det foret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja der er jo mange fòr og vælge imellem jo :?

Vi har prøvd Royal canin og Norwegian polar <- bruker det fòret nå!!

Men nå er det sånn at jeg har en MYE vanskelig hund når det gjelder fòr. Han blir så fort lei av sine fòr.

Men nå har jeg bestilt noe som heter Olivers! Har bare hørt bra om dette fòr og så er det heller ikke dyrt. Og man får det levert gratis på døren bare 1 til 2 dage etter man har bestilt det.

http://www.olivers.no <- her kan du gå ind og lese litt om fòret :)

Jeg har hørt en del bra om Royal Canin. Fik og vite om en opdretter som bare brukte dette fòret på sine schæfere og var veldig fornøyd med dette fòret.

Rocly likte det også, men han blev lei det etter noen måneder :D

Men men!!

Hvr kan man kjøpe fòret Happy Dog??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får foret i 15 kg sekker. Ja, du må komme på besøk til meg om du skal kjøpe for! :wink: Neida, dette foret selges mange plasser. Tror nok det finnes selgere i nærheten av der dere bor og!

Vi slutte ikke pga foret, det er bare KJEMPEBRA!! Men her hos oss er det så mange som selger for at vi gir opp. (Tror jeg...)

Bet meg merke i en ting du skrev, at Rocky ble lei etter noen måneder. Det er ikke så lurt å bytte for for ofte. Du bør bruke ca 3 sekker for å se om det er et for som passer godt til din hund.... Er du plaget med at Rocky røyter mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet godt at det ikke er bra at skifte fòr ofte. Men jeg har måttet gjøre noe så han spiste. Hvis ikke så gad han ikke spise noe og der kunne gå dager :D

Men nå er han så voksen at jeg syns han må styre det selv. Kunne bare ikke tåle og se den lille tass ikke spise. Vores dyrlege sa at det var meget normalt at valpe ikke gad spise og blev matlei.

Men nå starter vi et tørrfòr og så må han enten spise det eller sulte.

Rocky røyter en del lige nå, sikkert fordi han er ved at skifte pels. Men ellers røyter han da også litt hele tiden. Men det siger man jo at hunder som bor i lejlighet gjør.

Men han har fin pels og sånn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ricco.. har du forsøkt Hills?

På Shæferen jeg hadde fungerte det veldig bra, ikke fikk den eksem, ikke røytet den, den spiste godt og holdt vekten bra.. Fåes i kylling og biff...

Dessverre er det et litt dyrt for, og det fåes kjøpt hos veterinær. Men absolutt å anbefale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...