Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen


Sonentreff i Drammen  

21 stemmer

  1. 1. Vil du?

    • Ja
      21


Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Noen som blir med på grilltreff i elveparken nesten fredag? (Den 9.)

Er jo flott for bikkjene og bade også :P

grille i parken da mener du? blir med på et treff jeg, så lenge jeg kan. den helga kan jeg, utenom søndag om dere blir enige om noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er med :P Jeg må huske på å holde Elwira i bånd denne gangen da :P

Jeg tenkte å ta med langline ;D Kanskje en fordel. Hehe

grille i parken da mener du? blir med på et treff jeg, så lenge jeg kan. den helga kan jeg, utenom søndag om dere blir enige om noe :P

Ja, tenkte vi kunne grille da. Snakka litt med Marianne om det, og vi fant ut at det hadde vært kos :P

ånei... den dagen kan jeg egentlig ikke... kanskje jeg får forandra planene...

Var det da du skulle til Oslo...? :S

Fredag 9.juni? da kommer nok ikke vi heller

Uff, det må dere jo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var den helga ja... men bursdagen er ikke før på lørdagen da, så kan jo enten dra seint på fredag eller tidlig lørdag! har lyst til å få med meg grillinga! :P

Det hadde jo vært fint? :P Moro om du hadde vært med da.

Men hvis det er så mange som ikke kan komme, kanskje vi kan ta en annen dag? Ser ut som vi bare blir tre da, men det kan jo bli gøy alikevel da :P

Vi kan jo ta det både på fredag og en annen dag? :P Syns treff er så moro jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ta det både på fredag og en annen dag? :lol: Syns treff er så moro jeg!

Ja, det er kjempe gøy med treff. Nå kan vi jo kanskje bli fire :icon_redface: Jeg kommer jeg, nå som jeg er ferdig med skolearbeid, kan jeg nesten vær dag til ferien :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempe gøy med treff. Nå kan vi jo kanskje bli fire :icon_redface: Jeg kommer jeg, nå som jeg er ferdig med skolearbeid, kan jeg nesten vær dag til ferien :lol:

Kommer kanskje ei til, men hu kommer bare en liten tur. Søstra til Mira fra det kullet som blei født nå :lol: Nydelige bichon valpen!

Må jo ha noen å trene med i ferien oO hundekurset slutter jo i slutten av juni... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...