Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen


Sonentreff i Drammen  

21 stemmer

  1. 1. Vil du?

    • Ja
      21


Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Jeg er gjerne med på treff i Drammen, men må vente til Juni da jeg har hund som kan være med! hehe

Han jeg har nå er lite glad i fremmede hunder/mennesker.

Vet ikke hva som skjer på disse treffene, men du kan sikkert komme forde. Min er ikke særlig glad i fremmede mennesker, men passer det så kommer jeg gjerne en tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Nå som snøen er borte, og sommeren nærmer seg hadde det jo vært morsomt med et treff :angry: Er det noen her som blir med på en skogtur med litt trening eller noe sånt. Det hadde jo vært veldig morsomt for både to og firebente :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som snøen er borte, og sommeren nærmer seg hadde det jo vært morsomt med et treff :P Er det noen her som blir med på en skogtur med litt trening eller noe sånt. Det hadde jo vært veldig morsomt for både to og firebente :P

Jeg vil også gjerne være med! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal dere a :P ??

et sted hundene kan løpe løs?

gå pent i bånd i byen el no :P ??

Trene?

Er vel egentlig ikke lov til å ha de løs nå, så det måtte blitt et sted det ikke var noe særlig med andre folk?

Hadde jo vært moro å trene, men alle trener sikkert på forskjellig måter. Og noen driver kanskje ikke med lydighet i det hele tatt? Veit ikke helt, jeg kjenner ikke så mange her inne enda :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig ikke lov til å ha de løs nå, så det måtte blitt et sted det ikke var noe særlig med andre folk?

Hadde jo vært moro å trene, men alle trener sikkert på forskjellig måter. Og noen driver kanskje ikke med lydighet i det hele tatt? Veit ikke helt, jeg kjenner ikke så mange her inne enda :wub:

Ja det er sant..

tror det er noen som trener lp :P kanskje :P hehe..

neida.. aner ikke hva vi skullegjort jeg.. ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde jo vært fint om vi finner ett sted der hundene kunne løpe litt løs, også kanskje gått en tur og trent litt eller no. Det er vanskelig å finne ett sånt sted da. Men hva med bikkjestykket? Tnie, du har jo vært der. Jeg har selv aldri vært der, men kan det være noe? Også kunne vi gå tur med hundene i bånd etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde jo vært fint om vi finner ett sted der hundene kunne løpe litt løs, også kanskje gått en tur og trent litt eller no. Det er vanskelig å finne ett sånt sted da. Men hva med bikkjestykket? Tnie, du har jo vært der. Jeg har selv aldri vært der, men kan det være noe? Også kunne vi gå tur med hundene i bånd etter det.

Ehh når det er båndtvang er det vel dumt å slippe dem på bikkjestykket når det er en del folk der osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, har som sakt selv aldri vært der, men det var noen som fortalte meg at det var ett inngjera området der hundene fikk lov til å løpe løs og leke. Men hvis det er mange mennesker der så er ikke det så smart nei. får vel tenke litt mer på det der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, har som sakt selv aldri vært der, men det var noen som fortalte meg at det var ett inngjera området der hundene fikk lov til å løpe løs og leke. Men hvis det er mange mennesker der så er ikke det så smart nei. får vel tenke litt mer på det der ja.

Inngjeret område?hmmm..vet ikke jeg.. på bikkjestykket flyr det masse hunder og det går masse folk, sykler osv.

da måtte det eventuelt blitt på fotball banen da litt sent på kveld :wub: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...