Gå til innhold
Hundesonen.no

Stem på BODØ


Betty

Hundesonen treff - Bodø.?  

11 stemmer

  1. 1.

    • JA, Jeg er fra Bodø å ønsker treff her...
      7
    • JA, Jeg er fra ommegn Bodø å er interesert i treff...
      4
    • 0


Recommended Posts

Jah, som Espen oppfordrer til...

Om det er 10stk fra bodø området eller flere som stemmer så kommer Bodø sammen med de andre storbyene...

Så bodøfolk.. STEM... :)

(skrevet av Scorpioen84, glemte å logge ut, igjen... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW, Med Tronheim som nordligste by så har du klart å dekke litt over 1/4 av Norge... Gratulerer..

nesten 3/4 av Norge ligger NORD for Tronheim...

Bodø & Tromsø gir en gjevnere fordeling over landet å skulle vært med blant byene dine... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo bare å se i kategorien "hundetreff rundt om i norge" hva som har mange visninger - hundetreff i bodø har 238 visninger, og "stem på bodø" har vel 63 visninger...ingenting annet som kommer i nærheten, så en nordlig kategori kunne kanskje vært på sin plass. Men må den nødvendigvis begrenses til Bodø?

Vi nordlenninger pleier jo ha ord på oss for å være inkluderende, så hvorfor ikke ha en kategori med tittelen "hundetreff i nord-norge", så hadde vi fått mer aktivitet i kategorien, og for mange her oppe er jo avstander relativt, så det kan kanskje være interresant å se hva som skjer i hele landsdelen?

(Glemmer aldri finnmarkingen som sa han bodde "et steinkast fra butikken - men så e æ jæv**g god å kaste stein da...det tar vel ca 2 tima å kjør dit".....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sett opp NordNorge. Bedre enn ingenting å det blir mer inkluderende for resten av nordlendingene enn om enten Bodø eller Tromsø blir satt opp. Avstander er da ikke noe å bekymre seg over, vi er så vant til det atte B) . Tromsø og Bodø er vel bare en 6-7 steinkast unna hverandre på sommerstid så :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes en "nord-norge"-gruppe ville vært bedre enn å ha en alta, en kirkenes, en bodø, en tromsø, en mo i rana osv.... Greit nok at avstandene her oppe er drøye, men vi er ikke så forbaska mange mennesker her. Bedre å ha en avstandsmessig "stor" gruppe, enn å ha en for hver lille stubbe med et menneske på her oppe. Har vi en felles nord-norge-gruppe, så får vi ihvertfall litt aktivitet i gruppa. Og jeg har inntrykk til at folket i nord ikke ser så mørkt på avstandene - selv har jeg hatt helgeturer som er lengre enn Bodø - Tromsø før, og kommer sikkert til å ha det igjen. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å dele Nordnorge inn Nordland, Troms og Finnmark? Da er det jo godt dekket opp ;)

Det er bedre enn ingenting, men jeg synes vi kan nordnorge under ett - ja, avstandene er store, men det er ikke akkurat mange mennesker her... Jeg er redd for at det blir liten aktivitet i hvert enkelt forum om man deler landet opp i for mange geografiske deler - da sitter det 3 bodø-væringer og snakker i et forum, to fra harstad og tre fra troms i et forum, osv osv

Og så synes jeg også det er greit å få med meg hva som skjer i resten av landsdelen, men det er kanskje bare meg det da...

Hva synes resten av nordlenningene?

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener da dette kunne vært aktuelt... :

- Bodø.

- Hundetreff rundt om i Nord-Norge.

- Hundetreff rundt om i Sør-Norge.

(da fjerne " Hundetreff rundt om i Norge " )

Men bare nordnorge blir representert på en måte er jeg fornøyd... ser dumt ut å bare ha byer fra 1/3 av det geografiske norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumper denne jeg... :P

Spørr også hvorfor det står hundesonen treff..?

Betyr det at man ikke skal legge inn om man har vanlige treningsdager der man bor bare for å informere, som ikke har noe med hundesonene å gjøre.?

Men det er jo litt hva vi brukerne gjør det til, er det ikke? Såfremt ikke moderatorene hiver seg på og begynner å flytte innlegg veldig mye, så vil fort et forum for feks "hundetreff nordnorge" kunne brukes også til sånt som du skisserer - altså at vi legger inn når noen skal ha treningsdager som de ønsker å informere om. Er jo bare bra jo mer aktivitet det blir på forumet, og at folk legger ut sånn info - alt som skjer av hunderelatert aktivitet synes ihvertfall jeg er bra om det kommer på forumet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så - hva skjer egentlig videre nå?

Blir det ett eget forum for nord-norge, eller for Bodø?

Virket som om admin var positive tidligere i tråden her, men så ble det plutselig stille?

Skjer det noe videre, eller var vi for få "gærne" nordlenninger til å få noe slikt?

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens som stemte for ett forum for treff i Bodø:

Det ser ikke ut som det er mange nok til at vi får igjennom Bodø som egen, så jeg lurte på om vi skulle lagen en poll på Nord-Norge istedet - og se om det hjelper? Det må jo være bedre det, enn at Nord-Norge ikke er representert i det hele tatt? Og jeg tror mange som bor andre plasser enn i umiddelbar nærhet til Bodø glatt hoppet over denne tråden, så vi har kanskje større sjanse til å være mange nok om vi kjører landsdel. Noen meninger om dette?

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart, bare å starte en ny HeliX... :P

Okay, da har jeg satt opp en i full fart. Håper alle 10 som var inne og stemte på denne også går inn og stemmer på et av alternativene i den nye poll'en - slik at vi får overtalt ledelsen til å sette opp en ny kategori. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...