Gå til innhold
Hundesonen.no

Kanskje det er tatt opp før...


Anne

Recommended Posts

.... men har dere noen rom i huset der hunden(e) deres ikke får gå? Både når dere er hjemme og hundene er alene hjemme?

Aro får gå der han vil, men vi har den vanen at dørene inn til badet og vaskerommet alltid er lukket. Men dette er ikke pga Aro. Det eneste jeg må passe på når Aro er alene hjemme er at det ligger en jakke over skoene. det er noe han ikke kan la vær å røre viss han er hjemme alene en hel dag. Men han pleier bare å dra i skolissen slik at den blir helt stram, har ikke tygd istykker noen på at år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er på bøler så pleier vi og lukke døren til soverommene..

Da hun ikke er 100% stueren. Hun liker rommet til mamma og pappa!

Hjemme på storo lukker jeg rommet til venninna mi jeg bor med og vaskerommet. Også samme problem!

hun sover jo i senga mi på bøler om natta så hun får jo lov til å være der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først skulle ask bare være i gangen...men det gikk jo ikke...han går ikke fritt i huset men har talatelse til og inn på alle rom utenom mitt, for der er cinnsene mine og de synns ask er veeeldig spennende...når han er hjemme om dagene så er han i bure sitt i gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiLi går som regel hvor hun vil, siden vi har veldig liten plass. Men noen ganger stenger jeg henne inne på rommet sammen med meg, hvis jeg f.eks. skal gjøre lekser, så slipper jeg å følge med henne. Når hun skal være hjemme alene, blir hun nok å stå i bur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...