Gå til innhold
Hundesonen.no

Pige bit ihjel av hund!


Heidi

Recommended Posts

Så grusomt.. :D Stakkars jente.

Bra gjort av eieren. Må være vanskeligt å avlive hunden, selv

om den har gjort noe så forferdeligt.

Men stakkars jente.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! :)

Men der har vi et bevis på at det ikke bare er Amstaff og de såkalte "kamphundene" som kan ha aggressiv adferd. ALLE hunder kan ha en klikk i hodet, som fører til slike angrep. Det er ingen rasetypisk ting. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!  :)  

Men der har vi et bevis på at det ikke bare er Amstaff og de såkalte "kamphundene" som kan ha aggressiv adferd. ALLE hunder kan ha en klikk i hodet, som fører til slike angrep. Det er ingen rasetypisk ting.  :D

Det var også det jeg hentydede til da jeg startede tråden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke man kan lægge skylden på noen her. Det er nok bare en mye tragisk ulykke. Vi hundelskere skal altid vite at enhver hund KAN klikke. Sånn er det bare.

Og det behøver ikke til dels være hverken ejeren eller "offerets" skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel ikke si at noen har skylda? Jeg synes det blir lagt alt for mye vekt på hvem som har skyld i sånne saker... Det er jo forferdelig trist, men eieren gjorde jo det eneste rette, og det er for sent å hjelpe den stakkars jenta, så da synes jeg det blir for dumt å snakke om skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!  :)  

Men der har vi et bevis på at det ikke bare er Amstaff og de såkalte "kamphundene" som kan ha aggressiv adferd. ALLE hunder kan ha en klikk i hodet, som fører til slike angrep. Det er ingen rasetypisk ting.  :D

Nemli Maria! Jeg har ventet på at dette skulle ske (ikke for at nogle skulle komme til skade) men for at folk kan se at det ikke kun er amstaff'er og de frygtede hundene der er farlige. Nu kan det være folk kan forstå at opdrage deres hunde ordentligt og at lære deres børn at de skal behandle hunden med respekt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...