Gå til innhold
Hundesonen.no

Bonuskort


Calina

Recommended Posts

Til de som ikke har fått dette med seg, så kommer det bonuskort med hver 11 sekk gratis, uansett størrelse, på Eukanuba hund og katt,og IAMS hund og katt!

-om dere ikke har fått tilbud om dette hos faghandler, så spør etter det!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ikke sagt du skal heller... :wink: -men jeg får fremdeles kunder inn i butikken som ikke har hørt om dette tilbudet,og som bruker Eukanuba eller IAMS.

Så da lar jeg jungeltelegrafen fikse litt her inne... :wink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du Calina. Du som har en del viten om fòr og sånn, har du noen tips om hvordan jeg feter hunden min litt op??

Er så lei av at den hunden ikke interesserer seg for mat overhovedet asså.

KUN menneske interesserer han og det ser vi helst at han ikke får, så det blir en dårlig vane!!

Har aldrig sett make til hund som han her. Gider slet ikke gobiter eller mat :roll:

Hva gjør man? Det med og fjerne matskålen har jeg prøvd men det hjelper ikke syns jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du prøvd da ? Mange bruker vom med gode resultater, andre bruker geitemelk,og noen igjen bruker litt boksemat blandet i tørrforet.

Du kan og prøve å varme maten littegranne, så den lukter mer. Det hjelper på mange.

Jeg husker med malinois tispen min, så måtte jeg ta fire dager i trekk,uten mat. Enkelt og greit...-etter det var det aldri noe problem med mat.

Odin har jeg og hatt en smule trøbbel med, men etter at jeg begynte gi littegranne vom i maten,er det ingen problemer.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du prøvd da ? Mange bruker vom med gode resultater, andre bruker geitemelk,og noen igjen bruker litt boksemat blandet i tørrforet.

Du kan og prøve å varme maten littegranne, så den lukter mer. Det hjelper på mange.

Jeg husker med malinois tispen min, så måtte jeg ta fire dager i trekk,uten mat. Enkelt og greit...-etter det var det aldri noe problem med mat.

Odin har jeg og hatt en smule trøbbel med, men etter at jeg begynte gi littegranne vom i maten,er det ingen problemer.

:)

Jeg har prøvd og blande litt boksmat i tørrforet, og prøvd og blande litt biolamelk i. Og så klart at sulte han litt. Men der sker ikke noe allikevel :D

Sånn geitemelk får man kjøpt det på butik eller?

Og sånn vom får man kjøpt det i alle butikker? Er det nedfrosset eller hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Eukanuba til Casper, og han bruker ca. 1,5 mnd på å spise opp en såpass stor sekk med mat, som man får hver 11. gratis på.

Så kan ikke akkurat si det hjelper på økonomien :D

Men det er jo alltid hyggelig at du sier i fra da Calina! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm bare hver 11 sekk gratis??

jeg bruker royal canin og jeg får hver 6 sekk gratis :)

Det kalles en storforbruker avtale...både Hill`s og Eukanuba har dette og. Kjøp 5 sekker, få den 6 gratis... :wink:

hehe... :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi spurte så sa de at kampanjen var over.. Men det gjelder eukanuba da, og det er sikkert ikke det samme.

Stemmer det.Eukanuba hadde en kampanje,som var ferdig 31dec 2003, trooor jeg det var...husken er ikke helt på topp. Men dette er noe annet! Disse bonuskortene er en ny kampanje,og har myyye lenger tidsramme - ut 2007 tror jeg, til å begynne med.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Eukanuba til Casper, og han bruker ca. 1,5 mnd på å spise opp en såpass stor sekk med mat, som man får hver 11. gratis på.

Så kan ikke akkurat si det hjelper på økonomien :D

Men det er jo alltid hyggelig at du sier i fra da Calina! :D

Du trenger ikke kjøpe 15 kg for å få bonuskort - disse gjelder uansett str på sekken. :)

Så kjøper du ti 3 kg sekker, får du den 11 gratis...u see ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIDI:

Geitemelk får man kjøpt i dyrebutikker ja.Det er en melkekartong lignende pakke,men ferdig pulver i - du bare blander opp med vann den mengden du skal ha for hver gang - ikkenoe vanskelig.

Vom kan du og få i dyrebutikk - både frysetørket, fryst og på boks. Vom er et rent naturprodukt,som ikke skal forveksles med f.eks NP, som er varmebehandlet. Vom er mer næringsrikt for hunden,og har bedre opptagelighet samt at hunden legger fort på seg av vom.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg først prøvd vom -en 3 kg pakke med fryst,om du har litt plass til overs i frysen,og begynt med to håndfuller pr dag i tillegg til maten hans - men gi gjerne litt mindre tørrfor,så han får sjans til å spise opp - det er noe som trigger matlysten og nemlig. At matskålen fort blir tom.

Ellers, så hadde jeg tenkt litt og på hva han får av mosjon. Odin er mye mer sulten (naturlig nok) etter en god tur,hvor han har løpt gjerne en halvannen time. Vi har og alltid ball med på tur, da han elsker å hente den - fordelen er at Odin kan gires NED igjen når jeg ikke vil kaste ball mer.. :wink: -vi leker aldri med pinner,for da kan man risikere at det aldri blir slutt på leken,om du skjønner? Når jeg har ballen,er det slutt. Enkelt og greit.

Rotet meg litt bort her nå... :oops:

Men når jeg først kommer igang..hihih...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIDI:

Geitemelk får man kjøpt i dyrebutikker ja.Det er en melkekartong lignende pakke,men ferdig pulver i - du bare blander opp med vann den mengden du skal ha for hver gang - ikkenoe vanskelig.

Vom kan du og få i dyrebutikk - både frysetørket, fryst og på boks. Vom er et rent naturprodukt,som ikke skal forveksles med f.eks NP, som er varmebehandlet. Vom er mer næringsrikt for hunden,og har bedre opptagelighet samt at hunden legger fort på seg av vom.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg først prøvd vom -en 3 kg pakke med fryst,om du har litt plass til overs i frysen,og begynt med to håndfuller pr dag i tillegg til maten hans - men gi gjerne litt mindre tørrfor,så han får sjans til å spise opp - det er noe som trigger matlysten og nemlig. At matskålen fort blir tom.

Ellers, så hadde jeg tenkt litt og på hva han får av mosjon. Odin er mye mer sulten (naturlig nok) etter en god tur,hvor han har løpt gjerne en halvannen time. Vi har og alltid ball med på tur, da han elsker å hente den - fordelen er at Odin kan gires NED igjen når jeg ikke vil kaste ball mer.. :wink:  -vi leker aldri med pinner,for da kan man risikere at det aldri blir slutt på leken,om du skjønner? Når jeg har ballen,er det slutt. Enkelt og greit.

Rotet meg litt bort her nå... :oops:  

Men når jeg først kommer igang..hihih...

Rocky er på tur fra 1.5 -2 timer hver dag. Vi har leket mye med ball før men efter at vi fandt ut han havde middels HD tar vi det litt roligere med han. Men han får en jevn motion mindst 1.5 timer hver dag. Og der er vi enten i skogen eller andre steder. Uanset om vi har brugt ham hardt skal der mye til før han gider og spise. Men jeg skal gå ned på dyrebutikken og se om de har vom. Tror bare ikke helt de har det, for den er ikke så stor og ganske ny butikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke kjøpe 15 kg for å få bonuskort - disse gjelder uansett str på sekken. :D

Så kjøper du ti 3 kg sekker, får du den 11 gratis...u see ? :)

Jaja. Men Casper bruker 1,5 mnd på 3 kg! hehe! :D

Han er jo så liten vettu. (en ilder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...