Gå til innhold
Hundesonen.no

Butikk med hundeutstyr i danmark?


Recommended Posts

jeg reiser en liten tur til københavn i påsken, og lurer på om noen vet om en butikk hvor man evt får kjøpt litt utstyr til hunden? (evt adressen)...

Og siden jeg spør her samtidig. Er det som norge eller sverige i danmark: med tanke på åpningstider... Stengt eller åpent på søndager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jo vi er da noen dansker her inne.

Det er garanter mange dyrebutikker i Danmark, jeg anbefaler at du søker opp noe på dgs.dk (gulesider) eller bare spør deg frem når du ankommer københavn.

Alltid mange lystige mennesker på Nyhavn :)

Nå har jeg kommet hjem for litt under en uke siden, så litt sent for meg å lese dette nå :)

Men men. Ble litt for mye pengebruk på drekka og div, så ikke noe ting til vofsen. men men :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet hjem for litt under en uke siden, så litt sent for meg å lese dette nå :)

Men men. Ble litt for mye pengebruk på drekka og div, så ikke noe ting til vofsen. men men :D

hihi

tenkte jeg det ikke, ikke en danmarkstur uten drekka :D hehe :)

og dakar voff, fikk ikke noe av mamman sin :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi

tenkte jeg det ikke, ikke en danmarkstur uten drekka :P hehe :)

og dakar voff, fikk ikke noe av mamman sin :P hehe

hehe. var jo bare for kosen sin skyld :P

Endte opp at jeg var så syk på noe søtt noe at jeg og ei venninne sto å sikla over en honningmelon i baren :P Og gjett hva, så søte som vi var så fikk vi :P hoho...

Og så dumme som vi var tok vi ikke mot drekka fra en gammel mann :) (eller vi var vel bare smarte, noe ikke de to unge jentene fra sverige var :D )

Og fant ut at det ikke er bare dansker jeg ikke forstår, var nok noen svenkse gutter også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...