Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen er på vei, vi trenger navn...


Artemis

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Naboen vår sin Irske setter heter Bono.. :)

Så stemmer på Bono jeg også.. Hehe

Samme her.. :P Veninna mi (også nabo) har en hanne som heter Bono. Han bærer det navnet så fint atte. Synes det passer veldig bra til en irsk setter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen navn jeg liker da som passet valpen din, er ikke så barske alle sammen da:

Julian

Lord Jebyn(Det var vell Jebyn han skulle hete i stamtavla synest jeg at jeg ser på siden din)

Kenso

Nico(Niko)

Remi

Rockie

Sammy(Sammi)

Likte aller best Julian, Rockie og Sammy.

Blir kjekt å høre hva han skal hete da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer valpen og jeg har store problemer med å klare og vente! Broren min kommer med fly i kveld og da har han med seg et nytt familiemedlem! :D Jeg skal kjøre ut og hente dem og gleder meg stort(broren min er ikke helt enig ettersom han synes det er pinlig å bli hentet av sin 6 1/2 år yngre søster når man ikke har lappen selv, haha)!

Vi har kjøpt kurv(vel vitende om at den blir spist opp på et blunk :P). Timon skjønner ikke helt hva alt styret er for og bestemte seg for å prøveligge kurven som han mente vi hadde kjøpt altfor liten for å passe ham... 100_0021.sized.jpg

...og her er bildet av skatten vår ;)

Kull2006_Jebyn_1.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

SÅ herlig! :D grattis! Hadde gleden av å møte din valps mor i dag på tur sammen med christine og milo. Virket som en veldig rolig og stødig tispe, pen var hun å! ;)

HeHe..Skjønte du kom til å skrive eteller annet om det her inne i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ herlig! :D grattis! Hadde gleden av å møte din valps mor i dag på tur sammen med christine og milo. Virket som en veldig rolig og stødig tispe, pen var hun å! ;)

:P Så bra! Broren min mente også at hun var en flott og rolig hund da han traff henne.

*DamDamDam* Bare 4 og 1/2 time igjen så kjører jeg av gårde til flyplassen, hehe. Spørs om jeg får sove noe i natt med en valp på rommet! :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 og en halv time til jeg setter meg i bilen for å frese ut mot Flesland, haha. Prøver å øve til geografiprøve i mellomtiden men det er jo komplett umulig jo!

Trenger vel ikke å si hva digitalkameraet jeg fikk til 18årsdagen skal brukes til? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

2 og en halv time til jeg setter meg i bilen for å frese ut mot Flesland, haha. Prøver å øve til geografiprøve i mellomtiden men det er jo komplett umulig jo!

Trenger vel ikke å si hva digitalkameraet jeg fikk til 18årsdagen skal brukes til? :D

-h-v-o-r-f-o-r- g-j-ø-r- d-u- m-e-g- s-å- v-a-l-p-e-s-y-k-?-

Digitalt kameraet SKAL du ta maaange fine bilder med... ;)

Hva ble navnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-h-v-o-r-f-o-r- g-j-ø-r- d-u- m-e-g- s-å- v-a-l-p-e-s-y-k-?-

Digitalt kameraet SKAL du ta maaange fine bilder med... :D

Hva ble navnet?

Vel, foreløpig er det 3(Men den ene bor i Trondhjem så det teller nesten ikke, hehe) i familien som kaller valpen "Oscar" og 2 som kaller den "Jebyn"(["Schøbyn"]. Stamtavlenavn tror jeg oppdretter allerede har registrert som Oscar, så det er jo forsåvidt kallenavnet det strides om, hehe. Håper valpen tåler to navn? :P Vi får se hva det endelig blir når han kommer hjem!

Har forresten foreslått Bono, men moren min liker det ikke. Blææh. Hun har låst seg fast på Oscar(som for min del minner meg for mye om Toska)

Digitalkameraet er ladet og klart! ;)

(2 timer igjen...)

Edit: *Vræl* Nå ringte broren min og sa at flyet er en halv time forsinket og går ikke før kl 23. *Snufs* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller først: :P !!!

Flyet landet endelig og ut kom alle passasjerene og helt helt sist broren min og valpen... De hadde blitt holdt igjen av flyvertinnene som synes at valpen var sååå søt! Hehe. Det ble lenge å vente på flyplassen for valpen og ikke muligheter for å gå ut. Likevel gikk den ikke på do en eneste gang i løpet av turen, skikkelig selvskapblære, haha. Den fikk visst mye oppmerksomhet, spesielt fra jenter. Kanskje valp på byen blir den nye hotte sjekketrikset?

Det har gått kjempefint her hjemme og krabaten fikk sove med meg i natt. Litt hyperaktivitet og slikking av øret mitt men så slo den seg til ro. Ikke noe problem, trives godt i armkroken min, hihi. Det er kjempegøy og vi er skikkelig fornøyde alle sammen! Valpen er rolig og kontaktsøkende, en trivelig kar vil jeg si! :P Har vært travelt i dag, men har planer om å knipse bilder snart! :o Akkurat nå går han under det utrolig originale navnet "Tassen", han tasser så fint rundt her, hihi :):P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassen er ett genialt navn da :) minner meg om den gule hunden fra barnetve ( tegnefilm )

Hehe, var der broren min fikk det fra. Han synes valpen ligner og jeg synes det i hvert fall er veldig søtt nå som han er så liten :o Dessuten er det på samme bokstav som Timon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...