Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen er på vei, vi trenger navn...


Artemis

Recommended Posts

Snart kommer vår kjære irsk setter valp, og vi trenger et navn! Ber på mine knær her om noen forslag, hva som helst! :P Helst noe litt tøft og lite pysete :icon_redface: Det er altså en gutt og fra før har vi en hannhund som heter Timon. Noen som har noen gode(?) forslag? Alt mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Takker for mange forslag :icon_redface:

Er redd det er en stor sjanse for at flertallet vi ha Oskar(Er 3 mot 2, den ene broren min og jeg liker ikke navnet).

MEN, hvis noen vil se bilder så er det bare å gå inn på linker under her. Er bare å ta en titt på småtten :P

Bilder av valpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mange forslag :P

Er redd det er en stor sjanse for at flertallet vi ha Oskar(Er 3 mot 2, den ene broren min og jeg liker ikke navnet).

MEN, hvis noen vil se bilder så er det bare å gå inn på linker under her. Er bare å ta en titt på småtten :D

Bilder av valpen

Oskar er et kult navn, og kaller du hunden din Oscar(les: c ikke k :P ) så har du oppkalt den etter en irsk konge :P;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oskar er et kult navn, og kaller du hunden din Oscar(les: c ikke k :P ) så har du oppkalt den etter en irsk konge :D:P )

Må si at blir det Oscar så skal det være med c og ikke med k, for all del! Det er jo enorm forskjell i riktig retning ;) Må si at jeg blir sikkert vant til navnet men det var ikke akkurat det navnet jeg ønsket for å si det sånn... Vi er glad i irere vi(er halvt irsk selv :P), så det passer jo bra at det har vært en irsk konge med navn Oscar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...