Gå til innhold
Hundesonen.no

hun er ikke stueren enda..


janne&kenny

Recommended Posts

hun er 5mnd.. og ikke stueren enda.. noen bruker jo lengre tid enn andre.. men jeg tenker at når hun er 5 mnd bør hun være stueren.. kan hun ha noe blære sykdommer? andre grunner? det er ikke min hund så jeg har ikke så mye å si... men bare lurer...

synest det var litt rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så rart å være fem mnd og ikke sturen. Tøtta mi er åtte mnd nå, og hadde senest et lite uhell nå i helgen...

Forrige valpen min, ble stueren når den var seks mnd. Plutselig var det som om det gikk opp et lys for han :)

Tror bare du burde smøre deg meg litt mere tålmodighet! Men kjedelig er det! Kan jo selvfølgelig sjekke med vet om det ikke er noen urinveisinfeksjon for sikkerhet skyld, men jeg synes iallefall ikke at det høres så unormalt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er 5mnd.. og ikke stueren enda.. noen bruker jo lengre tid enn andre.. men jeg tenker at når hun er 5 mnd bør hun være stueren.. kan hun ha noe blære sykdommer? andre grunner? det er ikke min hund så jeg har ikke så mye å si... men bare lurer...

synest det var litt rart..

Tror nesten du må fortelle litt mer om valpen enn dette for å få skikkelig svar...

Hva blir gjort for å få henne stueren, hva sort hund er dette og sånne ting. Ingen av oss på sonen kan vel svare på om hun har noe blæresykdommer og sånt. Er eierene usikker på dette så bør de gå til vetrinær og få det sjekket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt på situasjonen også. Mi var stuerein rimelig tidlig (husker ikke når hun hadde siste uhell hjemme, men de var rimelig få helt fra begynnelsen av), men var ganske mye eldre sist gang hun hadde et uhell når vi var på besøk. Der hadde de andre hunder, og hun hadde ikke helt tid å gå ut for å tisse... Dessuten vet jeg at noen tisper kan få et lite tilbakefall i forbindelse med første løpetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! jeg husker ikke hvor gammel min hund var når han ble stue ren. husker han brukte noen mnd. men trodde ikke det var så lenge.. men da har jeg ingenting å bekymre meg for! kjempe fint:) takk for svara!!!

det er ei lita dvergschnauzer tispe... de bodde i 5egt. i ei blokk, så det er kanskje ikke så rart... det er sikkert ikke så lett å få en valp stueren i ei blokk... hunden tenker nok ikke på det i heisen på vei ned... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er 5mnd.. og ikke stueren enda.. noen bruker jo lengre tid enn andre.. men jeg tenker at når hun er 5 mnd bør hun være stueren.. kan hun ha noe blære sykdommer? andre grunner? det er ikke min hund så jeg har ikke så mye å si... men bare lurer...

synest det var litt rart..

Tror ikke du skal bekymre deg så alt for mye, jeg kan garantere deg at ingen av mine hunder var 100% husren før de var en 6-7mnd, og Småen gir fremdeles ikke beskjed om hun må ut da tisser hun heller i gangen, så henne må jeg følge med hele tiden(i hvertfall når hun går ut i gangen å snoker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gizmo er 5 mnd nå og setter seg ned og driter, merker det på han når han kommer ned og jeg ser på han kan lixom bare merke det på han... Men tissinga er blitt mye bedre hender at han setter seg å tisser en gang i blandt men verre med dritinga ja.. Men tror ikke du skal bekymre deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lenge til Timon er 6 mnd og han er utrolig flink hjemme men når vi er hos andre folk og han leker med en annen hund glemmer han seg lett! :icon_redface: da han var rett over 3 mnd nærmere 4 gikk det opp ett "lys" for han også! var bare plutselig så gikk han på døra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...