Gå til innhold
Hundesonen.no

hvem træner?


Tina

Recommended Posts

Det kunne være skægt at høre hvem der træner med hunden(e) hjemme hos jer...?

Her i huset er det mest mig der står for træningen af hundene. Men min kæreste lærer dem da også nogle sjove ting af og til. Fx har han lært Mille at snurre rundt om sig selv når vi spørger om hun er tosset.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er meg som gjør det meste med hundene her i huset, som stell foring trening og slikt. tur pleier vi å ta sammen hele gjengen.

samboer har kjøpt et magebelte til ungene i dag også skal vi kjøpe et til når vi får mere penger. så kan de få gå med små hundene når vi går på tur sammen uten at de holder i båndet, til vanlig så bare tar de hundebåndet rundt magen og da fant vi ut at det var bedre om de fikk hver sitt magebelte som vi kunne bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener Pito.

Det hender mamma tar henne med på skogtur men trening av lydighet,utsttrning,klikkertrening osv osv er det jeg som gjør.

Tror faktisk ikke at hun hadde hørt så masse på noen andre :oops: :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jeg som trener med min egen hund, og litt med mamma sin (blir ikke så mye av det da, så lenge jeg konsentrere meg om min egen) Det er ikke så lenge siden vi begynte, men jeg syntes det er veldig gøy og hunden er veeeldig interessert!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...