Gå til innhold
Hundesonen.no

Stange 23 og 24 april=)


Maria87

Recommended Posts

Hei hei :)

Jeg gleder meg sånn til helgen, skal stille ut hele 4 chinesiske nakenhunder og 2 bichon frisé-er på lørdag, og en til CC på søndagen :-o Mange, men det er jo bare morro å stille masse :D Skal kanskje i tillegg stille en tibetansk terrier på lørdagen...

Så da lurte jeg på om det var noen andre herrifra som hadde tenkt seg dit? Hva skal du da evt. stille? hadde vært morro å vite, kunnet heiet på hverandre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal stille Jasper begge dagene, han er CC på 5 mnd.

Vi har ikke trent noe særlig da, så gjør det bare på gøy!

Han har visst ett veldig fint utseende har vi fått høre fra mange med CC, men hjelper vel ikke det hvis han ikke greier å vise seg frem :wink:

Hvor gamle er de CC du skal stille?

Vet du om hann hunder som skal bli stilt i samme klasse som oss?

Evt. bilder av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CC betyr Chinese Crested :) Også kalt Kinesisk nakenhund

Jeg skulle egentlig stille min cc men hun har mistet masse pels, og er veldig "stygg" nå, så det er ikke noe vits i!!! Ganske synd da for jeg liker å stille ut... men men sånn kan det gå!

Lykke til til dere andre i allefall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille ut en 6mnd gammel hanne CC og søsteren hans som er like gammel. I tillegg er det to som er eldre, moren på litt over 2år og en på 4, begge tisper.

Sigrid: Han er jo fremdeles ung, så det betyr ikke SÅÅÅ mye om han håpper og spretter litt, det skal jo først og fremst være morro å gå på utstilling :)

Gina: Hvorfor stiller du ikke, pelsen er ikke den viktigste med valper, men derimot øvelsen før de er "voksene". Alle valper trenger trening, og hvis hun kanskje i grunnen ikke er god nok, vil all trening være god trening! :wink:

Bilder av valpene jeg skal stille ut:

Hannen:

Piril.jpg

Tispen:

Gloria24mnd.jpg

Har du bilde av din eller Sigrid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller ikke ut fordi hun mister pelsen!!! Store flekker med pels som er borte! :-o Har snakket med oppdretter og hun anbefalte å barbere henne ned så fort som mulig, tilfelle det er utslett eller no! Slik at jeg kan behandle det med salve.... Da kan hun ikke stilles ut! Hun ser helt pjusk ut nå :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...