Gå til innhold
Hundesonen.no

Rocky har HD :( :(


Heidi

Recommended Posts

Ja dette fik vi og vite idag hos dyrlegen. Han har HD uten forkalkninger. Og det er noe han er blevet født med, så det er heldigvis ikke vi som har trent han for mye eller lign!!

Men **** asså hvor er jeg lei mig. Dyrlegen sa at dette ikke var verdens undergang og at han kunne leve uten smerter i mange år siden der ikke var forkalkninger. Men JEG synd dette er verdens undergang!! :):D;)

Gråt hele veien hjem i bilen.. Fik chok da jeg hørte det, så husker nesten ikke alt det hun sa til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket akkurat med opdretteren. Og da hun var inde og sjekke så sa hun at moren til Rocky har hatt 33 valper, og av de 33 er der 1 som har fått HD. Faren til Rocky har hatt 60 valper og av de 60 er der 4 som har hatt HD.

Hvorfor er vi så uheldige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne... :) ...Kunne dyrlægen skyde på hvor slemt det var? Kan bestemt godt forstå at du er ked af det. Men lyder da godt at I fik at vide at han sagtens kan leve længe endnu uden smerter.

Dyrlegen kunne ikke sige hvilken grad det var. Kun at der ikke var forkalkninger. Så nu må man jo bare vente på det værste :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TEnk deg sjokket vi fikk når vi fikk brevet fra NKK, vi må desverre medele dere med at deres hun har sterk hd på begge hofter med forkalkninger :-o . det var noe som var som et hardt slag i magen, fy søren det hadde vi ikke trodd, ikke med den stamtavlen hun har.

men det viser jo seg at det er 5 valper fra kullet hennes av 8 som er rønket og alle har en gra for hd, 2 med svak og 3 med sterk (de 3 som har sterk hd er tisper).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan tenke meg sjokket.. Det eneste jeg vet er at der ikke var forkalkninger eller noe på Rocky, og at det var på begge hofter. Og dette var han blevet født med. Knoglen skal jo sidde ind i "rundingen" mens rockys ikke gjorde det de sat litt lengere ute :D

Prøvede at holde tårene tilbake da jeg var ved dyrlegen, men lige så snart jeg var ute av døren begyndte jeg og gråte :)

Hadde ikke forventet dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...