Gå til innhold

Foto

Hurtta med nytt mønster

• Please log in to reply
57 svar på denne tråden

#21 Frida og fuglehundene

Frida og fuglehundene

Husvarm

• Medlemmer
  • 1.611 Innlegg:
  • Kjønn:Kvinne
  • Hunderase:Engelsk setter

Skrevet 14 august 2012 - 08:53

Synes de gamle er utrolig fine, elsker det designet på både seler, halsbånd, kobbel og dekken. Har masse Hurttautstyr :P Men det nye var veldig lite pent :( Synes Hurttaselene er kjempegode som turseler. Til trekk bruker man uansett seler som er laget for nettopp det. Jeg har nonstop sele til trekk og Hurtta sele til å gå vanlig med :)

#22 Ozzy

Ozzy

=)

• Medlemmer
  • 2.026 Innlegg:
  • Hunderase:Dogo Canario

Skrevet 14 august 2012 - 08:53

Ser nesten ikke forskjell på nytt og gammelt jeg.. Er denne gammel eller ny modell?
Postet bilde

Gammel, "ny" farge.

Nye klær (som fåes i sort også :P ):
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
He is your friend, your partner, your defender, your dog. You are his life, his love, his leader. He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart. You owe it to him to be worthy of such devotion. 

Verdens beste Ozzy  01.07.2007 - 26.08.2014.  :heart: 

#23 Castella

Castella

Husvarm

• Medlemmer
  • 1.301 Innlegg:

Skrevet 14 august 2012 - 09:09

Uuuuu I like!

#24 ElleBelle

ElleBelle

Bekjent

• Medlemmer
  • 186 Innlegg:
  • Hunderase:Blanding

Skrevet 14 august 2012 - 09:11

Edit: så ikke at noen andre hadde svart før meg :P
Jeg liker det nye designet på selene, og at det er kommet størrelse 55. Endelig kan jeg bruke hurttaselen på Bella :D
Sent from my GT-N7000

#25 Nemi

Nemi

Husvarm

• Medlemmer
  • 1.043 Innlegg:

Skrevet 14 august 2012 - 11:46

Jeg liker best de knæsje fargene selv, og sikler på ett av de knallrosa halvstrup-halsbåndene. Men jeg kunne også tenkt meg ett halsbånd fra den eldste kolleksjonen, den med hvitt refleksbånd. Om noen vet om en nettbutikk som har noen igjen får de rope ut! Synes selene i den nye serien var kjedelig, men klærne var jo kule. Mye jeg tror hadde blitt fint på sort hund.

#26 Rødhette&Ulven

Rødhette&Ulven

skeptiker

• Medlemmer
  • 1.044 Innlegg:
  • Hunderase:diredober

Skrevet 15 august 2012 - 06:30

Helt fornøyd med å slippe og gå og flashe logo, så de nye produktene ønskes velkommen her.

Og dette dekkenet skal til innkjøp når valpen har vokst fra seg! Herlig! Et slikt et har jeg sett etter en stund.
Postet bilde

#27 Belgerpia

Belgerpia

Avhengig

• Medlemmer
  • 5.346 Innlegg:
  • Kjønn:Mann

Skrevet 15 august 2012 - 07:03

Hurtta har kommet med nytt mønster på utstyret sitt, hva synes dere?

Gamle:
Postet bilde

Nye:

Postet bilde

Jeg synes det nye mønsteret er aalt for tamt og kjedelig i forhold til det gamle - vet dere om de har tenkt til å beholde de gamle også? Hvis ikke vurderer jeg å kjøpe en med gammelt mønster i str. "voksen hannstaff" før de forsvinner fra butikkene :lol:

Jeg liker de nye bedre jeg - men jeg antar jeg er rar

#28 Turb

Turb

Bekjent

• Medlemmer
  • 226 Innlegg:
  • Hunderase:Tollertulling

Skrevet 15 august 2012 - 08:41

Likte også mye bedre de nye, synes ikke det er så fint å ha hurtta logoen overalt.
Men skulle önske de gjorde om y-selene sine litt slik at stolpen ble lengre og hodehullet litt mindre - synes de har litt rar passform slik de er nå og ser mange som går med alt for store seler på hundene sine... (dvs den delen som går rundt halsen vrir seg og sitter ikke inntil hunden og kan havne over skuldrene)

#29 melvis

melvis

Husvarm

• Medlemmer
  • 1.412 Innlegg:

Skrevet 15 august 2012 - 04:43

Men skulle önske de gjorde om y-selene sine litt slik at stolpen ble lengre og hodehullet litt mindre - synes de har litt rar passform slik de er nå og ser mange som går med alt for store seler på hundene sine... (dvs den delen som går rundt halsen vrir seg og sitter ikke inntil hunden og kan havne over skuldrene)

Skjønner hva du mener når du har en "vanlig proposjonert" hund, til staff derimot sitter den som en skudd! :)
Gammelt nick: bie

#30 Rocket

Rocket

Bow ties are cool

• Medlemmer
  • 1.931 Innlegg:
  • Hunderase:Beagle

Skrevet 15 august 2012 - 05:02

Skjønner hva du mener når du har en "vanlig proposjonert" hund, til staff derimot sitter den som en skudd! :)

Eller en småfet beagle. Sitter helt utrolig bra!

#31 Milla

Milla

Bekjent

• Medlemmer
  • 171 Innlegg:
  • Hunderase:Staffordshire Bull Terrier

Skrevet 15 august 2012 - 05:06

Skjønner hva du mener når du har en "vanlig proposjonert" hund, til staff derimot sitter den som en skudd!

Ikke til min staffehann. 70 er for lite og 80 for stort. Men jeg liker at selene sitter ordentlig da. Åpningen rundt halsen skal være stram! Ser veldig mange staffer med Hurrta som har for store halsåpninger.

#32 Lola Pagola

Lola Pagola

allons-y

• Medlemmer
  • 9.589 Innlegg:
  • Kjønn:Hemmelig
  • Hunderase:personlig klegg

Skrevet 15 august 2012 - 05:15

Av disse må jeg si jeg likte den gamle best faktisk. Selv om jeg aldri har vært begeistret for de heller, synes det blir som å gå med et reklamebanner for hurtta... har da allerede kjøpt produktet, trenger ikke gå rundt som en levende reklame etter det vel.

Did I ever tell ya that this here jacket represents a symbol of my individuality, and my belief in personal freedom?

signatur-sonen-bloggen2.jpg

#33 Malamuten

Malamuten

Ninja

• Medlemmer
  • 5.655 Innlegg:
  • Hunderase:Pittbullpuddel

Skrevet 15 august 2012 - 05:31

Likte også mye bedre de nye, synes ikke det er så fint å ha hurtta logoen overalt. Men skulle önske de gjorde om y-selene sine litt slik at stolpen ble lengre og hodehullet litt mindre - synes de har litt rar passform slik de er nå og ser mange som går med alt for store seler på hundene sine... (dvs den delen som går rundt halsen vrir seg og sitter ikke inntil hunden og kan havne over skuldrene)

Enig, i tilegg håper jeg det kommer en mellom størrelse mellom 70 og 80.... 70 går ikke over hodet og 80 svømmer mann i...

Jeg liker de gamle best, jeg synes de har best design, men det kunne absolutt stått noe annet enn hurta på de, evt bare hatt et mønster. De nye var så kjedelige.. Vet ikke om jeg liker de nye dekkenene heller.

Blogg

It's  not a phase, it's my life.

It's not a hobby, it's my passion.

It's not for everyone.

It's for us.

#34 Gåsa

Gåsa

Husvarm

• Medlemmer
  • 1.335 Innlegg:
  • Hunderase:Gordon Setter/Labrador

Skrevet 15 august 2012 - 07:54

*feil*

#35 Turb

Turb

Bekjent

• Medlemmer
  • 226 Innlegg:
  • Hunderase:Tollertulling

Skrevet 15 august 2012 - 08:11

Ja akkurat mellom de to störrelsene min hund er også. Får gnagsår ved albuene av 70, men på 80 kan han nesten gå gjennom halsåpningen...

#36 Teserere

Teserere

Matvraket

• Medlemmer
  • 2.425 Innlegg:
  • Hunderase:Staffordshire Bull Terrier

Skrevet 15 august 2012 - 08:15

Skjønner hva du mener når du har en "vanlig proposjonert" hund, til staff derimot sitter den som en skudd!

Det kommer helt an på individet. Passer ofte på valpene, og sjelden på fullvoksne staffer.

Ikke til min staffehann. 70 er for lite og 80 for stort. Men jeg liker at selene sitter ordentlig da. Åpningen rundt halsen skal være stram! Ser veldig mange staffer med Hurrta som har for store halsåpninger.

Samme her, midt mellom 2 størrelser.

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog.

doggisbanner.png

#37 Havanaislove

Havanaislove

Vanedyr

• Medlemmer
  • 2.207 Innlegg:
  • Hunderase:Bichon Havanais

Skrevet 15 august 2012 - 08:51

Fått sett litt flere bilder, og synes de nye produktene ser veldig fine ut, jeg. :) Savnet limegrønn i Lifeguard-serien!

Men liker ikke passformen på selene til min hund iallefall dessverre uansett, sitter altfor nære forlabbene + uten polstring der.
Hav-a-nais day!

#38 Malinka

Malinka

Bekjent

• Medlemmer
  • 257 Innlegg:
  • Hunderase:Border collie og cocker spaniel blanding

Skrevet 16 august 2012 - 08:12

Vil det si at det blir salg på de gamle?? :w00t:

#39 melvis

melvis

Husvarm

• Medlemmer
  • 1.412 Innlegg:

Skrevet 16 august 2012 - 08:58

Vil det si at det blir salg på de gamle?? :w00t:

Ikke der jeg kjøpte min hvertfall, de gikk fortsatt unna til full pris de også :P
Gammelt nick: bie

#40 Ia

Ia

Prinsesse

• Medlemmer
  • 1.582 Innlegg:
  • Hunderase:Phalénefrøken og en gresk prins.

Skrevet 16 august 2012 - 09:08

Liker de nye veldig godt! Enklere og lettere enn føde gamle, ønsker oss sånn i råsa :D

Men, skjønt, den "gamle" som jeg fikk av Siri da hun ga meg hunden sin, vil aldri bli erstattet. Den sitter fantastisk, og er pen og enkel.
"Don't you understand, Tink? You mean more to me than anything in this whole world!"
- Peter Pan

Ny blogg!

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere