NKK Bjerke 18-19.08.2012
Skrevet 17 July 2012 - 07:49 AM
Noen andre som er påmeldt?
Jeg har meldt på både Talli i champion og Blaze i veteran.
Arya kommer også til å være med, men er fortsatt for ung til å stilles på valpeshowet.
"When you can have anything you want by uttering a few words, the goal matters not, only the journey to it." -Rhunon-
"Everyone has a will to win, but only a few have a will to prepare." -Vince Lombardi-
Skrevet 17 July 2012 - 08:08 AM
Skrevet 17 July 2012 - 08:38 AM
Skrevet 17 July 2012 - 08:41 AM
Hvilken dag var ridgebackene igjen? Jeg er der nemlig ihvertfall søndag, og har kun som plan å se IA og Tinka, samt gå rundt med kamera. Altså er jeg mer enn gjerne behjelpelig med handling om noen skulle trenge detJeg håper ridgebackene ikke kolliderer med noen av hundene til Kaja.
Mål for Mars 2013 - oppdatert 17.03.2013
Skrevet 17 July 2012 - 08:44 AM
Søndag ja. Aner ikke når enda, men det er visst typisk RR å være tidlig. Flott om du vil være backup! Men vi forventer cert denne gangen altså.Hvilken dag var ridgebackene igjen? Jeg er der nemlig ihvertfall søndag, og har kun som plan å se IA og Tinka, samt gå rundt med kamera. Altså er jeg mer enn gjerne behjelpelig med handling om noen skulle trenge det
Skrevet 17 July 2012 - 08:46 AM
Hihi!Søndag ja. Aner ikke når enda, men det er visst typisk RR å være tidlig. Flott om du vil være backup! Men vi forventer cert denne gangen altså.
Mål for Mars 2013 - oppdatert 17.03.2013
Skrevet 17 July 2012 - 09:40 AM
Skrevet 17 July 2012 - 09:40 AM
Skrevet 17 July 2012 - 09:49 AM
Skrevet 17 July 2012 - 10:58 AM
Skrevet 17 July 2012 - 11:38 AM
Skrevet 17 July 2012 - 12:45 PM
Så bra som han gikk for deg så er du welcome any time! Han er tilogmed en tanke greiere nå enn han var i april (famous last words?).Simira: Rio skal ikke stille, men om RR kræsjer med Granden stiller jeg gjerne Kovu igjen altså. Var gøy det
Vi kommer
Skrevet 17 July 2012 - 12:51 PM
Så vi skal vie hele helgen til ikke-pelsstell og skal være totalt uredd for både vind og sølete gressplen på Bjerke! (Dog liker ikke den lille damen regn, så DET unngår vi gjerne uansett, da!)
Susanne
"En nasjons storhet og moralske utvikling kan bedømmes ut fra hvordan de behandler sine dyr" - Mahatma Gandhi
Skrevet 17 July 2012 - 01:03 PM
Hvilken dag var ridgebackene igjen? Jeg er der nemlig ihvertfall søndag, og har kun som plan å se IA og Tinka, samt gå rundt med kamera. Altså er jeg mer enn gjerne behjelpelig med handling om noen skulle trenge det
Så koselig!
Ja, vi er da påmeldt til lydighet, klasse 1. Scary shit!
- Peter Pan
Ny blogg!
Skrevet 17 July 2012 - 01:57 PM
Skrevet 17 July 2012 - 02:29 PM
Jeg har meldt på 3 og det kommer en til fra kullet, så jeg meldte på oppdretterguppe også. Stas!
Si fra hvis du trenger hjelp med cashbebiser
Jeg skal stille Mopsevalpen, og en wheaten tispe, og kanskje hunden til Jankaa?
Jeg har ikke meldt på noen av mine, men stiller gjerne opp som handler om det er noen som trenger det
Også kommer Synnøve den helga, og vi skal underholde hverandre, samt jeg har invitert noen andre hundemennesker hit lørdagen, Kathrine m flat blant annet, så skal vi drikke vin(drinker) og kose oss med god mat!(nå må jeg bare lære meg å lage god mat innen da!)
Skrevet 17 July 2012 - 02:32 PM
Om vi har flyttet ned til da så kommer jeg også assaSi fra hvis du trenger hjelp med cashbebiser
Jeg skal stille Mopsevalpen, og en wheaten tispe, og kanskje hunden til Jankaa?
Jeg har ikke meldt på noen av mine, men stiller gjerne opp som handler om det er noen som trenger det
Også kommer Synnøve den helga, og vi skal underholde hverandre, samt jeg har invitert noen andre hundemennesker hit lørdagen, Kathrine m flat blant annet, så skal vi drikke vin(drinker) og kose oss med god mat!(nå må jeg bare lære meg å lage god mat innen da!)
0 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere