All huden på den øvre delen av ryggen, skuldrene og nakken er løsnet fra kjøttet, og dyrlegen håper den vil klare å gro fast. Hvis ikke blir det mange dyrlegebesøk fremover...
Muskelen i nakken ble og skadet, og måtte sys. Eieren av hunden som bet var veldig snill, er glad det var han og ikke en tilfeldig person dom eide hunden. Han tok til og med å hjalp veterinæren under "operasjonen" når ikke samboeren min klarte det. Og han skulle betale nesten alt av kostnader hos veterinæren.
Men jeg er så usikker. Emma er jo helt lappet sammen, så tåler hun å gå ut å tisse osv? Hun kan ikke ha sele på pga alle stingene og drenene, heller ikke halsbånd pga den løse huden... Så hun må luftens løs, og jeg er redd hun skal løpe opp stingene når de begynner å gjøre mindre vondt.
Huff, jeg måtte hoppe på hunden og klamre meg fast til Emma som han prøvde å få inn i hele munnen for å... Ja, jeg tror han gikk for "the kill"
Emma hylte som jeg aldri før har hørt henne hyle, og jeg trodde hun skulle dø i armene mine...