Gå til innhold

Akkurat nå

• Please log in to reply
16554 svar på denne tråden

#16541 Lola Pagola

Lola Pagola

chingón

• Medlemmer
  • 6725 Innlegg:
  • Kjønn:Hemmelig
  • Hunderase:personlig klegg

Skrevet i dag, 21:29

Jeg har fortsatt sånn rar følelse under armen/bak mot ryggen! Kjennes litt ut som huden er for trang, eller som jeg er solbrent innvendig. Hvis jeg får frysninger kiler det skikkelig der, sånn kaldt og rart! Det har vel vart en uke nå. Men hvis det er en muskelstrekk eller noe kan vel det vare lenge? Jeg hater lege. Vet ikke om dette er lege-verdig heller :P

Edit HERMES SIKLE! Den var nydelig :wub:
Casper ser ganske rippa ut han og etter noen uker med kickbiking.
Ferskeste innlegg i blogg: Postet bilde
Ludde <3

#16542 Powers

Powers

Supercalifragilisticexpialidocious

• Medlemmer
  • 3431 Innlegg:

Skrevet i dag, 21:32

Det første jeg gjør når jeg står opp er ikke nødvendigvis å ta hundene ut(jeg mener, Onkel vil ikke forlate den varme sengen før han MÅ altså :lol: ). Det er vanligvis en av de første tingene jeg gjør(dvs. jeg tar ofte Nevø ut, og så får Onkel sove videre en stund). Men det skjer jo som oftest innen en halvtime etter at jeg står opp. De sover selvsagt ikke i bur da.

#16543 Papillon

Papillon

Frøken strøken

• Medlemmer
  • 3200 Innlegg:
  • Kjønn:Kvinne
  • Hunderase:Fransk frynsemus og stirrekålli

Skrevet i dag, 21:37

Vis innleggHermes skrev 17 May 2012 - 09:27 PM:

Vet ikke, men du kan komme langt med en saluki! *hinte* :)

Postet bilde
DET var en vakker hund det :)
“Imperfection is beauty, madness is genius
and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”

#16544 ida

ida

Mamma

• Medlemmer
  • 5706 Innlegg:
  • Hunderase:Toller, gategutt og phalenenurk

Skrevet i dag, 21:41

Vis innleggTrym&Tuva skrev 17 May 2012 - 08:42 PM:

Jeg kjenner folk som står opp om morran og spiser frokost, dusjer etc etc før de slipper ut bikkjene, som da også sitter i bur om natta :o :angry: :hmm:

Det gjør jeg, bortsett fra det med bur og frokost, da :D

Siden vi driver og deler, så: Jeg står opp halv seks og går ut og tar meg en røyk. Tinka blir med ut og gjør sitt. De andre sover. Så dusjer jeg og ordner meg og går en runde med alle tre. Når jeg kommer hjem fra jobb, går vi en god runde i skauen. Rett før jeg legger meg, går vi stort sett samme runden som om morgenen, men andre veien (gærne). Hvis jeg er alene med hundene, er de hjemme alene fra halv syv om morgenen til seks - halv syv om kvelden to ganger i uka. Jeg er kjempesliten etter en lang dag, de er ikke det. Derfor får de gjerne de lengste turene de dagene jeg har vært lenge borte. Alt går lett nå når det er lyst og bart og bare herlig ute :) Tinka er jo gjerne med ut hver gang jeg tar meg en røyk, så hun får mange hageluftingser i tillegg. Jeg mistenker at hun stort sett vil være med, for å få godbit når vi går inn igjen, for hun fyker inn med en gang jeg åpner døra. Alle får godbit fordi Tinka er flink til å komme. Jeg er raus sånn :)

I helgene sløver vi og tar gjerne en hagetissetur i badekåpe og gummistøvler om morgenen (ikke klokka seks, nei) og surrer lenge inne før det blir skikkelig tur. Ingen maser. I grunnen er det skjelden de ber om å få komme ut, hvis de ikke er syke.

Men ærlig talt, det er vel ingen som syns det er greit at hundene ligger alene og i bur fra fem om ettermiddagen til tolv neste dag? Det er litt anderledes å ligge til tolv i armkroken etter å ha vært på sen kveldstur og kanskje ha vært ute og tisset litt i hagen om morran.

Edit: Pønta litt på innholdet her og der. Tre "for" i en setning er rart.

Dette innlegget har blitt redigert av ida: i dag, 21:46

#16545 AnetteH

AnetteH

Corgilicious

• Admin
  • 4984 Innlegg:
  • Hunderase:AK, BC og Welsh Corgi Cardigan

Skrevet i dag, 21:52

Postet bilde

Hatt en fin 17.mai. Trening og taco :) Nå er det sengen her og redigere mer bilder imorgen.
Postet bilde
Inntil jeg skriver under med "moderator" er jeg en vanlig bruker, mine meninger reflekterer ikke forumets meninger.

#16546 Ganzie

Ganzie

Sheltiefrelst

• Medlemmer
  • 872 Innlegg:
  • Hunderase:Shetland Sheepdog

Skrevet i dag, 21:52

Postet bilde
I dag har vi svømt i borgertog, og Ganzie var ikke så voldsomt imponert over trønderværet. Fytti, vi ble våte. Ganzie kunne nesten vries når vi kom inn. Dusje måtte hun i allefall. Så mye vits i å dusje og stelle henne i går :baby:
Jeg hadde i allefall ikke trengt å stryke bunadskjorta i går, for den fikk henge ubrukt på knaggen, gitt.

Nå ja, vi har hatt en veldig fin og veldig rolig feiring, bare oss to og Ganzie. Indrefilet av svin, ovnsstekte poteter med rødvinssaus og konjakk til dessert. Namnam :ahappy: Nå er jeg veldig mett, men jeg tror jeg skal greie å true i meg litt smågodt :rofl:
Postet bilde

#16547 MarieR

MarieR

With a K9 at my side.

• Medlemmer
  • 5048 Innlegg:
  • Hunderase:Toller

Skrevet i dag, 21:56

wow, den salukien er faktisk noe av det vakreste jeg har sett på lenge!
Ready. Set. Let go.
Hjemmeside

#16548 Lola Pagola

Lola Pagola

chingón

• Medlemmer
  • 6725 Innlegg:

Skrevet i dag, 22:00

Jeg har så lyst på saluki nå jeg! Den har hoppet opp på en delt førsteplass sammen med dalmatiner som en eventuelt hund nr.2.

Jeg vet det kanskje er litt teit, men hvis jeg skal ha to hunder har jeg lyst til at de skal være av samme rase, fordi det er så stilig. Blir liksom så rotete med to forskjellige raser :P men kan jo ikke velge hund bare pga. det da.
Ludde <3

#16549 Marie

Marie

Balrog & Ellie

• Medlemmer
  • 3893 Innlegg:
  • Hunderase:Welsh springer spaniel & A. Kelpie

Skrevet i dag, 22:05

Gratulerer med dagen! :)

Også har jeg likt en haug med innlegg som støtter mitt synspunkt på luftesaken, og jeg er veldig enig med Siri.

#16550 Hermes

Hermes

Husvarm

• Medlemmer
  • 1302 Innlegg:
  • Kjønn:Mann
  • Hunderase:whippet

Skrevet i dag, 22:07

Vis innleggMarieR skrev 17 May 2012 - 09:56 PM:

wow, den salukien er faktisk noe av det vakreste jeg har sett på lenge!

Den heter Obi-Wan Phenix SM Fool Throttle Uziduzit, eller Nitro, og bor et sted i den amerikanske ødemarken, nærmere bestemt Nevada et sted. Jeg falt temmelig pladask selv da bildet dukket opp på en FB-gruppe for et par dager siden.

#16551 Enits

Enits

Husvarm

• Medlemmer
  • 1235 Innlegg:
  • Hunderase:ingen

Skrevet i dag, 22:12

Marthe: Mye mulig du vet det osv men sier det likevel. Sliter selv med lavt blodtrykk og gjort det siden jeg var liten. Det man veldig ofte bør ta hensyn til osv er å ikke sitte i ro i en stilling for lenge, og at man reiser seg rolig opp når man har lagt på sofaen eller sittet med dataen eller hva enn som gjør at man har vært avslappet og rolig over lengre tid. Det hjelper!

#16552 Pippin&Symra

Pippin&Symra

Hundetante

• Medlemmer
  • 3630 Innlegg:
  • Hunderase:Wheatenterrier, bearded collie (og PRT).

Skrevet i dag, 22:16

Vis innleggLola Pagola skrev 17 May 2012 - 10:00 PM:

Jeg har så lyst på saluki nå jeg! Den har hoppet opp på en delt førsteplass sammen med dalmatiner som en eventuelt hund nr.2.

Jeg vet det kanskje er litt teit, men hvis jeg skal ha to hunder har jeg lyst til at de skal være av samme rase, fordi det er så stilig. Blir liksom så rotete med to forskjellige raser :P men kan jo ikke velge hund bare pga. det da.
Vet du, jeg tenker akkurat likedan! Jeg ville ha to hunder men ville ikke ha en wheaten til, derfor har jeg en uryddig flokk nå. Men neste hund skal være beardis. Det ser så stiiiilig ut når folk kommer gående med to hunder av samme rase! Gjerne med forskjellige farger. En svart og en hvit storpuddel for eksempel. Det er viktig med stil når man går tur med hunder! :P

Nå må jeg legge meg snart. Skal ordne 150 ting i byen i morgen.
Hjemmeside

"Det er ingen grunn til å gruble så meget over livet, man slipper så likevel ikke levende fra det."
Fredrik Stabel

#16553 ida

ida

Mamma

• Medlemmer
  • 5706 Innlegg:
  • Hunderase:Toller, gategutt og phalenenurk

Skrevet i dag, 22:21

Vis innleggMari skrev 17 May 2012 - 08:16 PM:

Takk, TonjeM. Jeg håper tomsingen holder hardt på det tomsete og fortsetter å bli bedre!

Jepp! Kule gutter har muskelhunder og rosa kosegriser som alltid er innenfor rekkevidde. :heart:

Takk. :) VI fikk ned feberen litt til han la seg, så får vi se hva natten bringer.

Nå skal Fyda luftes. Hun er forresten en hund som jeg må dra ut av senga på morgenen for å gå på do. Hun klarer glatt 10-12 timer ja, jeg tipper hun foretrekker det faktisk. Etter det skal jeg i senga for hodet verker og jeg ser dobbelt.

God bedring til deg, og :D

#16554 Lola Pagola

Lola Pagola

chingón

• Medlemmer
  • 6725 Innlegg:

Skrevet i dag, 22:21

Vis innleggPippin&Symra skrev 17 May 2012 - 10:16 PM:

Vet du, jeg tenker akkurat likedan! Jeg ville ha to hunder men ville ikke ha en wheaten til, derfor har jeg en uryddig flokk nå. Men neste hund skal være beardis. Det ser så stiiiilig ut når folk kommer gående med to hunder av samme rase! Gjerne med forskjellige farger. En svart og en hvit storpuddel for eksempel. Det er viktig med stil når man går tur med hunder! :P

Nå må jeg legge meg snart. Skal ordne 150 ting i byen i morgen.

Puh! Var nesten litt redd for å bli lynsjet nå :lol: Tror det hadde vært dødstilig med to dalmatinere som går elegant foran meg i slakt bånd. Det er drømmen. Men noe av grunnen til at jeg sikler på andre raser og er at dalmatinere som regel ikke går i slakt bånd :lol: (jada, vet det har med trening å gjøre, og jeg har etter 3 år fått noenlunde kustus på ham, men det faller seg ikke naturlig for dem liksom :P ) Det er liksom ikke like elegant å henge etter to ville hunder. Men tror jeg bare må ha umatchende hunder om jeg skal prøve andre raser, for tror ikke jeg kan la vær med å ha dalmatiner, rett og slett.
Ludde <3

#16555 MegaMarie

MegaMarie

Hundefrelst

• Medlemmer
  • 4612 Innlegg:
  • Hunderase:Papillon

Skrevet i dag, 22:23

Vis innleggida skrev 17 May 2012 - 09:41 PM:

Men ærlig talt, det er vel ingen som syns det er greit at hundene ligger alene og i bur fra fem om ettermiddagen til tolv neste dag? Det er litt anderledes å ligge til tolv i armkroken etter å ha vært på sen kveldstur og kanskje ha vært ute og tisset litt i hagen om morran.
Det jeg aller mest reagerte på ved den jenten Loke fortalte om var bur. Men så klart, min hund hadde aldri klart å være alene så lenge, og jeg hadde aldri likt det.

Vis innleggLola Pagola skrev 17 May 2012 - 10:00 PM:

Jeg er enig! Jeg syns det er råstilig med 2 hunder av samme rase! :drool: Men samtidig så elsker jeg å prøve nye ting, og å lære nye ting, så jeg tror aldri jeg selv kommer til å ha 2 av samme rase på en gang. Men hvem vet? :P

Hjemme fra jobb, spist rømmegrøt. Nå må jeg sove, for det er ikke mange timene til jobb igjen! Haha. Helvettes uke :lol:

28 Bruker(e) leser dette emnet

16 medlemmer, 5 gjester, 1 skjulte brukere