Hjelp med widget til android?
Startet av Teserere, Feb 05 2012 09:34 AM
2 svar på denne tråden
Skrevet 05 February 2012 - 09:34 AM
Jeg lastet ned Jorte-kalender. Fikk lagt ut denne som widget på forsiden til min Samsung Galaxy Ace. Så hang telefonen seg noen dager etter, jeg restartet telefonen, og widgeten var borte! Prøvde å legge den ut på nytt, men Jorte er ikke lenger i widget-lista. Gikk inn via meny, og får åpnet kalenderen slik. Gikk på widget-options, og der ligger alle widgetene synlig, men altså ikke når jeg går inn i widget for å legge den ut - hvis noen skjønner hva jeg prøver å skrive her
Er det noen som skjønner hva som kan ha skjedd, og hvordan jeg fikser det??
Skrevet 07 February 2012 - 03:38 PM
Har brukt Jorte i 1,5-2år, ikke hatt problemer med widgeten noen gang, uansett størrelse og utforming...
HTC Desire, Samsung G S2, Asus Transformer, SE Active...
Kanskj Ace ikke er støttet enda, har du oppdatert og prøvd på nytt siden du laget tråden?
Avinstallert og installert Jorte på nytt?
HTC Desire, Samsung G S2, Asus Transformer, SE Active...
Kanskj Ace ikke er støttet enda, har du oppdatert og prøvd på nytt siden du laget tråden?
Avinstallert og installert Jorte på nytt?
Skrevet 07 February 2012 - 06:03 PM
Jeg har prøvd å slette programmet og installere på nytt ja. Da lå den i widgetlisten, og jeg fikk lagt den ut på forsiden på nytt. Så idag skjedde det samme igjen, widgeten er borte... Men telefonen klikker, skrur seg av, og kan ikke startes uten å ta ut og inn batteriet, så tror kanskje det er den det er noe galt med... Hmm...
1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere