Gå til innhold

Akkurat nå

• Stengt emne Dette emnet er låst
22250 svar på denne tråden

#22241 Marthe

Marthe

FFF

• Medlemmer
  • 4724 Innlegg:
  • Kjønn:Kvinne
  • Hunderase:Malinois x2

Skrevet 12 March 2012 - 05:51 PM

Da har jeg pakket bilen full med tingene som kursdeltagerne skal få :) Oppstart av nytt konkurransekurs i dag, jeg gleder meg! :ahappy:
Postet bilde
Postet bilde

#22242 malinck

malinck

Husvarm

• Medlemmer
  • 1143 Innlegg:
  • Hunderase:Pinscher & Mops

Skrevet 12 March 2012 - 05:52 PM

... er jeg litt oppgitt. Forkjølelsen har tatt fullstendig over, og idag har jeg ligget flatt ut, hele dagen, med verk i hver millimeter av kroppen. Liker ikke å ta paracet, men det kan ikke være så mye bedre for lille snuppa at jeg har feber heller, så nå sitter jeg og venter på at den skal virke.

Vi skal på 3D-ultralyd i kveld, hadde gleda meg til det, men nå blir det mest bare pes :hmm:

Postet bilde

You're nobody until you've been ignored by a pug.

#22243 Line

Line

Bartesmurf

• Medlemmer
  • 4935 Innlegg:
  • Hunderase:Øyensten og Smuledyr

Skrevet 12 March 2012 - 05:54 PM

Vis innleggLola Pagola skrev 12 March 2012 - 05:51 PM:

Flink Smule :D Men går du tur med en og en hund?

Nei, Freya gikk til høyre for meg i veikanten :)
Postet bilde
http://lineogsnuserne.wordpress.com/
"Jeg liker ikke sne, jeg pines ved synet av den, og min fornuft skjønner intet annet av den enn dens evige og naturstridige idioti." - Knut Hamsun

#22244 Pippin&Symra

Pippin&Symra

Hundetante

• Medlemmer
  • 3630 Innlegg:
  • Hunderase:Wheatenterrier, bearded collie (og PRT).

Skrevet 12 March 2012 - 05:58 PM

Akkurat nå fyller jeg det lille huset ved fjorden med meg selv. Det har jeg egentlig drevet med i flere uker nå. Jeg plukker fram ting fra skuffer og skap som ikke passet så godt da det var flere enn meg som bodde her. I dag har jeg for eksempel satt opp kjøleskapspoesien jeg fikk av Sara forrige jul, og laget et langt dikt. Jeg trives veldig godt med å bo alene jeg. Kanskje fordi jeg ikke har gjort det siden jeg var tjue, men jeg ser ærlig talt ikke for meg at jeg kommer til å bo sammen noen igjen altså. Det er noe med å ha en backstage der man kan være 100% seg selv, der ingen har noe med å kommentere din måte å gjøre ting på, dine prioriteringer, dine valg. Man kan jo ha kjæreste likevel, man kan være så sosial som bare det, men hjemmet mitt er bare mitt!

(Sikkert rart å lese dette for dere purunge pikebarn som fortsatt har drømmen om evig tosomhet i behold, og for all del: Det er mange måter å ha det bra på!)
Hjemmeside

"Det er ingen grunn til å gruble så meget over livet, man slipper så likevel ikke levende fra det."
Fredrik Stabel

#22245 Aymee

Aymee

Bekjent

• Medlemmer
  • 209 Innlegg:
  • Hunderase:Border Collie

Skrevet 12 March 2012 - 06:13 PM

Vis innleggPippin&Symra skrev 12 March 2012 - 05:58 PM:

Akkurat nå fyller jeg det lille huset ved fjorden med meg selv. Det har jeg egentlig drevet med i flere uker nå. Jeg plukker fram ting fra skuffer og skap som ikke passet så godt da det var flere enn meg som bodde her. I dag har jeg for eksempel satt opp kjøleskapspoesien jeg fikk av Sara forrige jul, og laget et langt dikt. Jeg trives veldig godt med å bo alene jeg. Kanskje fordi jeg ikke har gjort det siden jeg var tjue, men jeg ser ærlig talt ikke for meg at jeg kommer til å bo sammen noen igjen altså. Det er noe med å ha en backstage der man kan være 100% seg selv, der ingen har noe med å kommentere din måte å gjøre ting på, dine prioriteringer, dine valg. Man kan jo ha kjæreste likevel, man kan være så sosial som bare det, men hjemmet mitt er bare mitt!

(Sikkert rart å lese dette for dere purunge pikebarn som fortsatt har drømmen om evig tosomhet i behold, og for all del: Det er mange måter å ha det bra på!)

..jeg må innrømme at jeg er mer enn litt misunnelig, her jeg sitter i ett hus med tre andre mannfolk. :D

#22246 Ingvild

Ingvild

Ro dæ ne no, Fransoas!

• Medlemmer
  • 6405 Innlegg:
  • Hunderase:Labrador retriever og australsk kelpie

Skrevet 12 March 2012 - 06:20 PM

Æsj, blir litt forvirret av at det er lyst såpass lenge, jeg. Nå var jeg sikker på at klokka var sånn halv fire-ish, også er den tre timer senere liksom! Begynner snart å få dårlig tid. Jaja.

#22247 SFX

SFX

Rabiesinfisert

• Medlemmer
  • 5932 Innlegg:
  • Kjønn:Mann
  • Hunderase:Gærner sennenhund

Skrevet 12 March 2012 - 06:24 PM

Nå er Foenix meldt på sin første dobbeltutstilling som junior.

Dette rampetrynet skal liksom konkurrere om plasseringer og cert? Weird, weird, weird...
Postet bilde

Ironisk nok har jeg null stress over å ha meldt henne på til fåkkings WDS ti måneder gammel, men at hun skal debutere som junior noen uker før det freaker meg ut... WDS er for moro, mens i Norge er det brått alvor...

Postet bilde

#22248 Line

Line

Bartesmurf

• Medlemmer
  • 4935 Innlegg:
  • Hunderase:Øyensten og Smuledyr

Skrevet 12 March 2012 - 06:27 PM

Vis innleggIngvild skrev 12 March 2012 - 06:20 PM:

Æsj, blir litt forvirret av at det er lyst såpass lenge, jeg. Nå var jeg sikker på at klokka var sånn halv fire-ish, også er den tre timer senere liksom! Begynner snart å få dårlig tid. Jaja.

Samme her - plutselig er klokka seks, oi, middag kanskje?! :P

Vis innleggSFX skrev 12 March 2012 - 06:24 PM:

Nå er Foenix meldt på sin første dobbeltutstilling som junior.

Dette rampetrynet skal liksom konkurrere om plasseringer og cert? Weird, weird, weird...

Hun har et så nydelig uttrykk i ansiktet - snill, søt, pen og ramp :ahappy:
Postet bilde
http://lineogsnuserne.wordpress.com/
"Jeg liker ikke sne, jeg pines ved synet av den, og min fornuft skjønner intet annet av den enn dens evige og naturstridige idioti." - Knut Hamsun

#22249 malinck

malinck

Husvarm

• Medlemmer
  • 1143 Innlegg:
  • Hunderase:Pinscher & Mops

Skrevet 12 March 2012 - 06:31 PM

Jeg synes det var fint skrevet, og fint å lese jeg :)

... har jeg kledd på meg litt ordentlige klær, gredd håret og vasket ansiktet. Og er utslitt :getlost: Slappe av littegrann før vi drar ut da.

Postet bilde

You're nobody until you've been ignored by a pug.

#22250 Whoopsis

Whoopsis

Husvarm

• Medlemmer
  • 1161 Innlegg:
  • Hunderase:Ekte blanding, kelpie og dalmatiner

Skrevet 12 March 2012 - 06:46 PM

Dette innlegget likte jeg! :ahappy:

Vi har vært på skitur! :banana:

#22251 AnetteH

AnetteH

Corgilicious

• Admin
  • 4984 Innlegg:
  • Hunderase:AK, BC og Welsh Corgi Cardigan

Skrevet 12 March 2012 - 06:51 PM

Akkurat nå fortsetter her: http://hundesonen.no...96-akkurat-naa/
Postet bilde
Inntil jeg skriver under med "moderator" er jeg en vanlig bruker, mine meninger reflekterer ikke forumets meninger.

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere