Det var like før jeg spanderte en taxi på henne opp dit nå etter at hun raste rundt her overtrøtt og øvde på stemmebruk.
DeepEyes kull III
Startet av JeanetteH, Dec 02 2011 09:19 PM
1462 svar på denne tråden
Skrevet 27 April 2012 - 08:04 PM
Arya sier hun skal komme på besøk så ikke noen grunn til å bekymre seg for at det skal bli helt tomt hele tiden 
Det var like før jeg spanderte en taxi på henne opp dit nå etter at hun raste rundt her overtrøtt og øvde på stemmebruk.
www.kennel-lodur.com lite oppdrett av aktive mini buller
Skrevet 27 April 2012 - 08:07 PM
Arkan skrev 27 April 2012 - 08:04 PM:
Arya sier hun skal komme på besøk så ikke noen grunn til å bekymre seg for at det skal bli helt tomt hele tiden 
*låser døren og kaster nøkkelen en uke frammover* Har jeg mat i frysen tro?
Kennel Deepeyes
"When you can have anything you want by uttering a few words, the goal matters not, only the journey to it." -Rhunon-
"Everyone has a will to win, but only a few have a will to prepare." -Vince Lombardi-
"When you can have anything you want by uttering a few words, the goal matters not, only the journey to it." -Rhunon-
"Everyone has a will to win, but only a few have a will to prepare." -Vince Lombardi-
Skrevet 28 April 2012 - 06:51 PM
For de som måtte ha interessen, så har jeg oppretet en tråd om Meera (min hund tråd)
1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere