Talli burde få løpetid iløpet av desember, jo fortere jo bedre
Hannhund er bestemt etter at jeg lånte han han med meg en uke i sommer, resultatene til mitt forje kull.
Det var vel flere enn jeg på ferie i Danmark som ble litt forelsket i "Gubben"
"Gubben" heter Korad Nuch Dkuch NordV10 Whyallas Enzo

Enzo har desverre ikke noen brukspremiering selv pga han møtte en bil i fart når han var unghund, og det har vært usikkerhet om den foten ville tåle belastning eller ikke. Så bruksmessig får han leve på på bruksmerittene til farslinjene og annen slekt.
Mammaen hans er er en import fra Australia. Faren hans er en hannhund som har gitt fine valper og har ett meget godt rykte på seg.
Eksteriøret har han mer bryst enn Talli, en litt grovere model og mindre i str. Han er en medium hannhund. Nydelige bevegelser. Skulle hatt ett bedre hode, bedre utfylling under øynene og mer reveaktig enn "bamse". Bra og rasetypisk kryss.
Ergo han og Talli utfyller hverandre meget bra i eksteriøret da hun har ett meget bra hode og uttrykk, men skulle generellt vært litt mer av henne, spesiellt bredde i brystet. Bestemor på begge sider vil faktisk være to av nordens mestvinnende hunder, begge Verdensvinnere og "masse tittler"
Stamtavlen, med tittler, kan ses her.

Mentalt er Enzo en hund som ikke hetser seg opp, han har labbene godt plantet i jorden. Og det tror jeg heller ikke gjør noe mot Talli
Enzo og Talli

Talli trenger vel ikke noen videre presentasjon føler jeg

Så da er det bare til å vente på løpetid da.... *sukk*