For tidlig fødte valper?
Skrevet 13 November 2011 - 02:46 PM
"Det er ingen grunn til å gruble så meget over livet, man slipper så likevel ikke levende fra det."
Fredrik Stabel
Skrevet 13 November 2011 - 02:51 PM
Skrevet 13 November 2011 - 03:39 PM
Skrevet 13 November 2011 - 04:32 PM
Men undere skjer, og eksempler på ekstreme tilfeller er det mange av. På beardiser er det ikke uvanlig at de kommer både 3-4-5 dager før den magiske 63. dagen, så èn uke ville jeg vel hatt et håp for. 2 uker er derimot veeeldig tidlig, ja. Forhåpentligvis har noen bare talt feil på ukene.. Eller at det stopper opp nå, og hun får gå minst en uke til.
Krysser fingre for at det løser seg for søsteren!
Susanne
"En nasjons storhet og moralske utvikling kan bedømmes ut fra hvordan de behandler sine dyr" - Mahatma Gandhi
Skrevet 13 November 2011 - 06:06 PM
Det har visst stoppet litt opp nå, men de skal til vet i morgen tidlig uansett. Krysser fingre for vakre Penny Lane!"Man sier" vel at over en uke for tidlig (eller sent) neppe kommer til å leve opp, dessverre. Med en menneskebaby finnes det så utrolig mange medisinske hjelpemidler, så det er ikke særlig sammenlignbart.
Men undere skjer, og eksempler på ekstreme tilfeller er det mange av. På beardiser er det ikke uvanlig at de kommer både 3-4-5 dager før den magiske 63. dagen, så èn uke ville jeg vel hatt et håp for. 2 uker er derimot veeeldig tidlig, ja. Forhåpentligvis har noen bare talt feil på ukene.. Eller at det stopper opp nå, og hun får gå minst en uke til.
Krysser fingre for at det løser seg for søsteren!
Susanne
"Det er ingen grunn til å gruble så meget over livet, man slipper så likevel ikke levende fra det."
Fredrik Stabel
Skrevet 13 November 2011 - 09:48 PM
Skrevet 13 November 2011 - 10:47 PM
Krysser fingrene for at det går bra med halssøsteren til Symra og valpene
Skrevet 14 November 2011 - 07:38 AM
Skrevet 14 November 2011 - 11:35 AM
Jeg er ikke personlig berørt altså, har ikke mye kontakt med eierne eller hunden. Jeg spurte mest fordi jeg lurte på hvordan det var med overlevingssjanser hos for tidlig fødte valper.
Fredrik Stabel
0 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere